مکس بورس تحلیل تکنیکال گروه مپنا - مکس بورس

تحلیل تکنیکال گروه مپنا

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال گروه مپنا با نماد رمپنا میپردازیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال گروه مپنا

بر اساس گزارش حسابرسی نشده گروه مپنا در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۴/۳۱ به ازای هر سهم ۳۲ ریال سود محقق کرده است .مپنا در سال مالی جاری افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از سود انباشته را به ثبت رسانده و با اعمال سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سود هر سهم افتی  ۵۳درصدی داشته است  ولی سود خالص افتی ۷درصدی داشته است.رمپنا براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ مبلغ ۶۳۲۲۰۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

رمپنا
گروه مپنا دردوره ۱ ماهه منتهی به۹۸/۰۱/۳۱ مبلغ ۶,۰۴۱ میلیارد ریال درآمد داشته استاین شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ مبلغ ۳۸,۶۷۲ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷% رشد داشته است.

توضیحات در مورد اصلاحات:
براساس استاندارد حسابداری پيمانهای بلندمدت روش شناسایی درآمد مبتنی بر درصد پيشرفت کار (COST TO COST) است و متناسب با هزينه های ثبت شده نسبت به مخارج کل برآوردی ،درآمد شناسایی می شود. با توجه به تعدد پروژه ها و دفاتر متعدد مالی فرايند مذکور زمانبر است و لذا اطلاعات لازم برای تهيه گزارش منتهی به تاريخ ۳۱ فروردين ماه ۹۸ در دفاتر ثبت نشده است. بديهی است گزارش مذکور در طي دوره تهيه صورت های مالی ميان دوره ای نهایی می گردد. لذا جدول بالا براساس اطلاعات در دسترس در زمان تهيه گزارش تکميل شده است.

چارت رمپنا

پس از رشدی زیبا و شارپ با اعمال افزایش سرمایه ۳۶ درصدی از سود انباشته تعدیل قیمتی گردید و با قیمت ۴۲۰۰ ریالی به تابلو معاملاتی بازگشت و در مسیر صعود مجدد قرار گرفت اکنون رمپنا به ۶۸۵۰ ریالی رسیده و بروزرسانی  تحلیل تکنیکال رمپنا در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.باید توجه داشت که در رمپنا با توجه به وضعیت خاص و محرمانه بودن گزارش ها نباید چندان بدنبال شفافیت بود و از این رو تحلیل حال حاضر صرفا تکینکالی است.

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد نماد هم اکنون در قسمت قدرتمند روند و در موج ۳ از ۵ اصلی قرار دارد.و در گام اول میبایست از سد مقاومت ۸۴۸۴ ریالی گذر کند.رمپنا در مسیر سقف کانال و رسیدن به مقاومت سقف خود در ۱۸۲۴۳ ریال ابتدا میبایست از مقاومت مهم خود در ۱۱۱۹۸ ریال با قدرت گذر کند.

حد ضرر تحلیل ۵۵۰۳ ریال خواهد بود.با رشد نماد پله پله حد سود خود را بالا بیاورید.

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس کسایی

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.