مکس بورس زمان بندی پرداخت سود ثباغ مشخص شد - مکس بورس

زمان بندی پرداخت سود ثباغ

به گزارش پرشین بورس، شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه (سهامی عام) با نماد ثباغ، از زمان بندی پرداخت سود شرکت در سال مالی منتهی به ۹۸/۰۶/۳۱ خبر داد. طبق اطلاعیه منتشر شده سهامداران حقیقی می توانند از تاریخ ۹۹/۰۶/۰۱ نسبت به دریافت سود خود اقدام نمایند. برای آگاهی کامل از متن خبر، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

زمان بندی پرداخت سود ثباغ

شرح نامه پیوست:

اطلاعیه پرداخت سود سهام

بدینوسیله به اطلاع سهامداران محترم حقیقی می رساند که جهت دریافت سود سال مالی منتهی به ۹۸/۰۶/۳۱ مجمع عمومی سالیانه مورخ ۹۸/۱۰/۱۸ به ازای هر سهم ۱۰۰ ریال با در دست داشتن کارت ملی از تاریخ ۹۹/۰۶/۰۱ به یکی از شعب بانک صادرات در سراسر کشور مراجعه و بدون نیاز به افتتاح حساب نسبت به دریافت سود خود اقدام نمایند.

همچنین سود سهامداران محترم حقوقی شرکت می توانند با هماهنگی قبلی با شماره تلفن ۰۴۱-۳۲۲۹۳۴۰۰ داخلی ۱۲۹ یا ۱۳۶ امور سهام اطلاعات حساب بانکی خود را به نشانی شرکت مندرج در بند الف و یا شماره فک مندرج در بند ب ارسال و نسبت به دریافت سود خود اقدام نمایند.

الف) آدرس: تبریز – کوی ولیعصر – خیابان تختی شرقی – نبش خیابان ابن سینا – پلاک ۵۱ شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه کد پستی: ۵۱۵۷۹۴۳۹۴۳ – امور سهام

ب) ارسال نمابر به شماره ۰۴۱-۳۲۲۹۳۴۰۳

زمان-بندی-پرداخت-سود-ثباغ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 569 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

mamad
علی
چهارشنبه , 21 آوریل 2021
پاسخ

خاک بر سر گردانندگان این شرکت. حقیقی را تاریخ نوشته اونم یک سال بعد. حقوقی ننوشته تا به دزدی های خودشون برسن.

برچسب ها