مکس بورس شاخص کل 1398/03/27 - مکس بورس

شاخص کل ۱۳۹۸/۰۳/۲۷

در مطلب حال حاضر پرشین بورس به تحلیل تکنیکال شاخص کل در سال ۱۳۹۸ میپردازیم.با ما همراه باشید.

شاخص کل ۱۳۹۸/۰۳/۲۷

پس از شکست مقاومت ۱۹۷۰۰۰ واحدی در قالب یک ۵ موجی از ۵ اصلی شکسته شده و شاخص راهی مقاومت های ۲۰۱٫۰۰۰۰ ,  ۲۱۰٫۰۰۰ ,  ۲۲۵٫۰۰۰ یا ۲۴۴٫۰۰۰ واحدی , و احتمالا بالاتر شده است.طبیعی است که در این میان شاخص در روزهایی منفی باشد لیکن انتظار میرود هر سطح جدید کفی بالاتر از کف سابق داشته باشد یا به عبارتی مجموع روند مثبت باشد.

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد  اکنون شاخص کل در بخش پرقدرت روند و در موج ۳ فرعی از موج ۵ اصلی قرار دارد.مقاومت های مهم ۲۴۹۴۵۱ واحد و سپس سقف کانال در ۲۹۰ هزار واحد است که مسلما بسیار خوش بینانه است.فیلد تحلیل کوتاه شدن موج فعلی نسبت به موج یک شمارش شده در تصویر است زیرا مطابق قوانین الیوت موج ۳ هرگز نمیتواند کوتاه ترین موج باشد فلذا اگر این سناریو محمول بر صحت باشد این موج میبایست به فرای ۲۵۰ هزار واحدی برود.

 

شاخص کل 1398/03/27

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : شاخص کل تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.