مکس بورس عرضه اولیه سیمرغ در روز یکشنبه مورخ 1398/04/02 - مکس بورس

عرضه اولیه سیمرغ

در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ تعداد ۱۳۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت سیمرغ به عنوان پانصد و بیست و هشتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “کشاورزی،شکار و فعالیت های خدماتی وابسته” ،گروه”پرورش حیوانات ” و طبقه ” نگهداری سایر حیوانات ،تولید محصولات حیوانی طبقه بندی نشده در جای دیگر ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سیمرغ به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. 

عرضه اولیه سیمرغ

عرضه اولیه سیمرغ

شرکت سیمرغ  با نماد سیمرغ  و تعداد کل سهام ۱٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (۱٫۳ میلیارد سهم ) سهم  و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه سیمرغ به مقدار ۱۳۰ میلیون سهم (۱۰درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۵۰۰۰ تا ۵۱۰۰ ریال در روز در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ عرضه اولیه خواهد شد.

متعهدین عرضه شرکت خدمات پشتیبانی مهر ۷۸ , شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی  , بانک تجارت , شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و –خواهند بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد.متعهد خرید شرکت تامین سرمایه امید خواهد بود.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۴۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۵۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۲٫۰۴۰٫۰۰۰ هزار ریال(دو میلیون ریال ) برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت درعرضه اولیه سیمرغ

با فرض مشارکت ۴۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۲۵ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۶۵۷٫۵۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۴۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۸۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۴۳۸٫۲۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۴۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۸۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۴۳۸٫۲۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

آشنایی مختصر با شرکت سیمرغ

سهامداران عمده سیمرغ

عرضه اولیه سیمرغ

شرکت سیمرغ بزرگترین مجتمع مرغداری در خاورمیانه است که با قدمتی بیش از ۳۹ سال و با داشتن ۷ واحد تولیدی در ۵ استان اصفهان،قزوین،خراسان،کرمان و یزد به عنوان بزرگترین وتولید کننده تخم مرغ خوراکی در کشور فعالیت می نماید. شرکت سیمرغ سالانه توانایی تولید بیش از چهل و پنج هزار تن تخم مرغ خوراکی ، ۲۳ میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی و ۴ میلیون قطعه جوجه یکروزه تخمگذار و پرورش ۱۶۴۰۰۰۰ قطعه پولت تخمگذار را داراست. علاوه بر آن ، شرکت با مجهز بودن به کارخانجات پیشرفته تهیه و بسته بندی خوراک دام و طیور سهمی بزرگ در تولید و تامین دان مورد نیاز کشور را نیز بر عهده دارد. شرکت سیمرغ علاوه بر تولید انبوه تخم مرغ خوراکی ، فعالیتهای گسترده ای نیز در زمینه کشاورزی و باغبانی دارد که از آن جمله میتوان به ۲۲۰ هکتار باغهای پسته اشاره نمود. شرکت سیمرغ به عنوان بزرگترین تولید کننده تخم مرغ خوراکی در کشور به دلیل همجواری سالن های تولیدی با بخشهای بسته بندی بدون نیاز به جمع آوری تخم مرغ از فواصل دور و نزدیک و با توجه به تعدد و گستردگی مزارع تولیدی در نقاط مختلف کشور با تولید و توزیع روزانه تخم مرغ توانسته است به برند نام آشنایی در صنعت مرغ و تخم مرغ کشور بدل گردد که این مهم یکی از ویژگی های غیر قابل رقابت شرکت سیمرغ محسوب میگردد.

عملکرد مالی :در دوره مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ شرکت موفق شده است ۱۹۲ ریال سود به ازای هر سهم محقق نماید.

جلسه معارفه سیمرغ

با توجه به تکمیل اقدامات و اطلاعات مورد نیاز و آمادگی شرکت سیمرغ(سهامی عام) جهت عرضه سهام در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، جلسه‌ معارفه‌ آن شرکت در روز چهارشنبه مورخ ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار می­ شود.بر این اساس گزارش: شرکت مذکور با نماد “سیمرغ”، به‌منظور تشریح برنامه‌های جاری، آتی و وضعیت مالی؛ روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ جلسه معارفه خود را در هتل سیمرغ، به نشانی: خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته شماره ۲۱۴۱ برگزار می‌کند.

تحلیل بنیادی سیمرغ  و اخبار تکمیلی شرکت به زودی از وبسایت پرشین بورس منتشر میگردد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 366 views بار دسته بندی : زراعت و خدمات وابسته تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.