مکس بورس فولاد شانگهای داغ‌تر از روزهای گذشته - مکس بورس

فعالان بازار محصولات فولادی از انتشار گزارش شاخص مدیران خرید بخش فولاد چین در ماه جولای استقبال خوبی کردند و بدین ترتیب قیمت این محصولات در بازار آتی شانگهای جهش ملموسی را در روز دوشنبه تجربه کرد.

صبح امروز مرکز لجستیک و خرید چین در گزارشی اعلام کرد که به لطف افزایش تقاضا به خصوص در نیمه ابتدایی جولای از سوی صنایع پایین دستی به منظور تجدید موجودی انبار مواد اولیه، شاخص مدیران خرید بخش فولاد این کشوردر این ماه با رشدی ۰/۸ درصدی نسبت به ماه پیش از آن به رقم ۵۴/۹ واحد رسید. این رقم در ۱۵ ماه اخیر بی سابقه بوده است.

همچنین در ماه جولای شاخص سفارش‌های جدید و شاخص سفارش‌های صادراتی با رشدی ملموس به ترتیب به ۶۳/۱ ۴۹/۸ واحد رسیده اند.

رشد شاخص مدیران خرید تنها محدود به بخش فولاد چین نبوده و دیگر بخش های تولیدی نیز روزهای خوبی را در ماه جولای تجربه کرده اند به گونه ای که شاخص مدیران خرید بخش تولیدی چین در این ماه به رقم ۵۱/۴ واحد رسیده است. ارقام بالاتر از ۵۰ واحد این شاخص نشان دهنده توسعه سطح فعالیت های تولیدی به حساب می آید.

در معاملات ظهر امروز بازار آتی شانگهای هر تن نورد گرم فولادی برای تحویل در ماه اکتبر با رشدی ۲۰ دلاری به ۵۶۵ دلار رسید. میلگرد در سررسید مشابه ۲۳ دلار گران شد و قیمت ۵۵۴ دلار را تجربه کرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.