مکس بورس معرفی 3 اپلیکیشن برتر اندروید در سال 2019 - مکس بورس

اپلیکیشن های برتر اندروید : همانطور که می دانید همه روزه ده ها نرم افزار و بازی برای پلتفرم اندروید ارائه می شوند اما اکثر آن ها کاربرد زیادی برای کاربران ندارند. در این میان برخی از این نرم افزارها از محبوبیت بیشتری برخورداند. در اینجا به بررسی ۳ نرم افزار برتر اندروید در سال ۲۰۱۹ خواهیم پرداخت. با پرشین بورس همراه باشید!

۱- نرم افزار Shareit :

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که روزانه حجم زیادی از محتوا را با دیگران تبادل می کنید ، اما همانطور که می دانید در این مواقع اگر از بلوتوث استفاده کنید , به دلیل سرعت تبادل پایین اطلاعات , زمان بسیاری از شما به هدر می رود , پس اگر می خواهید در زمان تان صرفه جویی کنید , ما دانلود شیریت را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار تاکنون بیش از ۱ میلیارد بار از گوگل پلی سرویس دریافت شده است.

۲- نرم افزار Instagram :

کمتر کسی را می توان یافت که نام این رسانه اجتماعی را نشنیده باشد!  اینستاگرام یک رسانه اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر است که با استفاده از آن می توانید فیلم ها و تصاویر موردنظرتان را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. با دانلود اینستاگرام و نصب آن بر روی تلفن همراه تان یک شبکه اجتماعی متفاوت و خاص را تجربه کنید.

۳- نرم افزار Zapya :

با دانلود زاپیا نیز می توانید انتقال اطلاعات با سرعتی چندین برابر بیشتر از بلوتوث را تجربه کنید. این برنامه تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بار از گوگل پلی بارگیری شده است.

اگر به دنبال دانلود نرم افزار اندروید و بازی اندروید هستید , می توانید وبسایت اپلیکیشن ها را دنبال کنید و به جدیدترین بازی ها و برنامه های اندروید دسترسی داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 294 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.