مکس بورس موقعیت معاملاتی پرریسک و جذاب - مکس بورس

موقعیت معاملاتی پرریسک و جذاب

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال شرکت تولیدی مهرام با نماد غمهرا میپردازیم.با ما همراه باشید.

موقعیت معاملاتی پرریسک و جذاب

بر اساس گزارش حسابرسی نشده گروه تولیدی مهرام در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۵۳۶ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲٪ افت داشته که بیشتر ناشی از رشد ۲۰٪ هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و متعاقبا کاهش ۴۱%سود عملیاتی شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۸،۷۵۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
با این گزارش بسیار ضعیف بررسی غمهرا صرفا تکنیکالی است اگر چه نمیتوان گفت این شرکت فاقد فاند مناسب است.غمهرا مثالی نغز از توانایی بازیگر سهم در ارزشمند نمودن  سهم خود است.نماد زاگرس با EPS=17500 ریالی و P/E=3.4 واحدی در مقطع فعلی ۶۰۰۰۰ ریال قیمت دارد و غمهرا با EPS=415 ریالی و P/E=48 واحدی تا قیمت ۵۰۰۰۰ ریالی نیز رشد داشت و پس از اعمال افزایش سرمایه ۱۶۷% از محل سود انباشته و تعدیل قیمتی در ۱۷۲۸۳ ریال کشف قیمت گردید.با این مقدمه و تاکید بر پرریسک بودن و نیز وجود گپ قیمتی بسیار بزرگ در نماد ,به چارت غمهرا میپردازیم.

تحلیل تکنیکال غمهرا

نمودار تعدیل شده غمهرا

چنانچه موج شماری بالا محمول بر صحت باشد موج ۴ اصلاحی غمهرا به پایان رسیده است و نماد هم اکنون در قالب موج C از ۵ اصلی خود در حال پیشروی به سوی اهداف خود است.در روز معاملاتی جاری نیز غمهرا به صف خرید رسید.مقاومت مهم نماد در ۲۳۰۰۰ ریال و پس از آن در ۲۸۶۰۰ ریال است.

موقعیت معاملاتی پرریسک و جذاب

نمودار تعدیل نشده غمهرا

همانگونه که در تصویر ذیل مشخص است غمهرا موج C خود را ظاهرا به پایان رسانده است و تمایل به پر نمودن گپ معاملاتی ناشی از افزایش سرمایه است.

موقعیت معاملاتی پرریسک و جذاب

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 218 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.