مکس بورس پذیرش شرکت زیر مجموعه سیستم در فرابورس - مکس بورس

پذیرش شرکت زیر مجموعه سیستم در فرابورس

به گزارش پرشین بورس، شرکت همکاران سيستم (سهامی عام) با نماد سیستم، از پذیرش پذیرش سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا در بازار فرابورس خبر داد. شرکت مذکور از شرکت های فرعی و زیرمجموعه شرکت همکاران سیستم می باشد که یک شرکت مستقل و متشکل از مدیران برجسته و کارشناسان خبره است که در حوزه های مختلف، محصول عرضه می کند. لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید. 

پذیرش شرکت زیر مجموعه سیستم در فرابورس

عنوان موضوع افشاء: ساير اطلاعات بااهميت – سپيدارِِ همکاران سيستم در فرابورس پذيرش شد- گروه ب

تاريخ رويداد: ۱۳۹۹/۰۶/۰۳

 مقياس اثرات مالي رويداد

نسبت به كل دارايي ها در سال مالي قبل: مشخص نیست

نسبت به كل درآمد فروش در سال مالي قبل: مشخص نیست

شرح رویداد: پیرو نامه شماره ۱۲۷۴۷۴/۸/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ شرکت فرابورس ایران، با درخواست پذیرش سهام شركت سپیدار سیستم آسیا در بازار فرابورس موافقت شده است

شرح نامه پیوست:

با سلام و احترام، به اطلاع می رساند پیرو نامه شماره ۹۹/۸/۱۲۷۴۷۴ مورخ ۱۳۹۹/۶/۳ شرکت فرابورس ایران با درخواست پذیرش سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا در بازار فرابورس موافقت شده است. شرکت مذکور از شرکت های فرعی و زیرمجموعه شرکت همکاران سیستم می باشد که یک شرکت مستقل و متشکل از مدیران برجسته و کارشناسان خبره است که متناسب با نیاز و ابعاد کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه های مختلف، محصول عرضه می کند. یکی از محصولات این شرکت، مجموعه نرم افزارهای سپیدار است. نرم افزاری که برای مدیریت هوشمندانه شرکت های کوچک طراحی شده است. محصول دیگر این شرکت نرم افزار حسابداری-فروشگاهی دشت ویژه اصناف و فروشگاه ها است.

گروه همکاران سیستم با رویکرد تسهیل و تسریع اجرای فرآیندها و قوانین سازمان بورس اوراق بهادار، عرضه سهام این شرکت را در دستور کار قرار داده است.

پذیرش-شرکت-زیر-مجموعه-سیستم-در-فرابورس

پذیرش-شرکت-زیر-مجموعه-سیستم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 294 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها