مکس بورس پروژه افترافکت اسلایدشو چیست و چگونه ایجاد کنیم؟ - مکس بورس

نمایش اسلایدها یک روش عالی برای جلب توجه یک شخص و نگه داشتن آن است. ما از بهترین   الگوهای نمایش اسلاید After Effects از  جوبیس برای اطمینان از ارائه ویدیوی شما تأثیری که شایسته آن است ، انتخاب کرده ایم.

نحوه ساخت پروژه آماده افتر افکت اسلایدشو

چگونگی ساخت یک نمایش اسلایدی م partثر تا حدی به این بستگی دارد که قصد شما برای فیلم چیست و چگونه آن را به اشتراک می گذارید ، اما روشهای خوبی وجود دارد که می توانید برای گرفتن بهترین نتیجه دنبال کنید.

۱٫ نسخه های مختلف ایجاد کنید

پروژه آماده افتر افکت اسلایدشو معمولاً انعطاف پذیر هستند ، که بسیار عالی است! با این وجود هنوز لازم است نسخه های سفارشی را برای بیشتر سیستم عامل هایی که به اشتراک می گذارید تهیه کنید. کانال های رسانه های اجتماعی به ویژه الزامات ، زمان بندی و فرمت های مختلفی دارند که ممکن است مجبور شوید کمی آنها را بازی کنید تا ترکیب کاملی داشته باشید. به عنوان مثال ، توییتر در حال حاضر فقط به شما امکان می دهد ویدیویی با دو دقیقه و مدت زمان ۲۰ ثانیه بارگذاری کنید ، در حالی که فیس بوک ویدیوهایی را که بیش از سه دقیقه باشند در اولویت قرار می دهد.

۲٫ آن را مقیاس بندی کنید

سعی کنید از نمایش اسلاید به عنوان وسیله ای برای ترویج موارد آینده – مانند تیزر تبلیغاتی – استفاده کنید یا یک نمایش کوتاه برای استفاده به عنوان بازکن کانال های اجتماعی خود ایجاد کنید.

۳٫ آسان در انیمیشن

سازگاری با انیمیشن معمولاً بهترین حالت است ، به حداقل میزان حرکت خود پایبند باشید و آن انیمیشن را به همان سبک بسازید. اگر به عنوان مثال از انتقال استفاده می کنید ، به موارد کلاسیک مانند Fade پایبند باشید. کسی نباشید که می خواهد یکی از سبک ها را در همان نمایش پرده ای یکسان امتحان کند.

۴٫ زیرنویس های بسته را اضافه کنید

اگر نمایش اسلاید شما شامل هر سخنرانی یا روایتی است و قصد دارید آن را در شبکه های اجتماعی قرار دهید ،  زیرنویس های بسته را اضافه کنید.  مطالعات نشان داده است که اگر فیلم دارای زیرنویس باشد ، افراد بیشتری به طور قابل توجهی ( به ویژه در فیس بوک ) مشاهده می کنند.

جرا ما باید از پروژه های اسلایدشو افترافکت در سایت و وبلاگ یا شبکه های اجتمایی خود استفاده کنیم ؟! جواب بسیار ساده است فرض کنین شما وارد یک سایت یا صفحه شبکه های اجتمایی شده اید ایا دوست دارید با شما ارتباط برقرار کنند یا فقط محصول های خود را به صورت رندوم یا تصادفی برای شما نشان دهند بی شک بین سایتی که وقت بیشتری برای محصولات خود صرف کرده و پوستر و بنر و تیزر تبلیغاتی طراحی کرده اند بیشتر برای شما جلب توجه میکنند به این معنی که شما سایتی را دوست خواهید داشت که زمان و عشقی که به کار داشته است بیشتر باشد این شما را بیشتر از کسی جلب میکند که فقط به فکر سود و مطالبی بی کیفیت ارائه داده است جلب میکند پس شما برای سبقت گرفتن از رقبای خود باید محصولات را با توجه به تمامی سلایق نشر دهید که این کار بی شک باعث افزایش نرخ سود و جلب کاربران شما میشود .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : بورس ، رپورتاژ آگهی تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.