مکس بورس پیشرفت پروژه احداث دامداری جدید در زفکا - مکس بورس

پیشرفت پروژه احداث دامداری جدید در زفکا

به گزارش پرشین بورس، شرکت کشت و دامداری فکا (سهامی عام) با نماد زفکا، از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه احداث دامداری ۳۰۰۰ رأسی خبر داد. برای آگاهی کامل از متن خبر، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

پیشرفت پروژه احداث دامداری جدید در زفکا

عنوان موضوع افشاء: تغييرات با اهميت در عملكرد شركت هاي تحت كنترل – گروه الف

شركت تحت كنترل: شرکت کشت وصنعت ودامپروری ارس دام آرشام

تاريخ رويداد: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵

درصد مالكيت ناشر در شركت تحت كنترل: ۱۰۰ درصد

شرح موضوع شامل دلايل رويداد و سهم ناشر از تغييرات در عملكرد شركت مورد بحث:
تکمیل ۳۵درصد پروژه ایجاد دامداری ۳۰۰۰ راس مولد (۶۰۰۰راس کل گله) در منطقه آزاد ماکو و انتقال ۴۰۰ راس گوساله ماده به محل پروژه و واردات دو دستگاه شیر دوش از کشور آلمان که در حال حاضر در گمرک بندر عباس آماده تحویل می باشد.

شرح نامه پیوست:

با سلام و احترام، همانگونه که مستحضرید این شرکت جهت ایجاد یک واحد دامداری ۳۰۰۰ راس مولد (۶۰۰۰ راس کله گله) در منطقه آزاد ماکو اقدام نموده است، این طرح در زمینی به مساحت ۱۱۶ هکتار از مهرماه سال ۱۳۹۸ آغاز به فعالیت نموده که پس از اخذ مجوزات مورد نیاز عملیات ساخت و ساز شروع و در حال حاضر با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال پروژه دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی کل پروژه و ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اول می باشد.

با آماده سازی بسترهای لازم شرکت موفق گردید تعداد ۴۰۰ راس گوساله ماده به محل پروژه انتقال دهد و با توجه به سرعت در عملیات ساخت و ساز پیش بینی می گردد تا پایان سال ۳۰۰ راس دام دیگر نیز انتقال داده شود.

شایان ذکر است شرکت جهت واردات ماشین آلات شیر دوش مور نیاز پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۵۰ هزار یورو در دی ماه سال ۱۳۹۸ اقدام نمود که پس از پیگیری های صورت گرفته ماشین آلات مورد نظر وارد کشور شده و در حال حاضر در گمرک بندر عباس آماده ترخیص و تحویل می باشد.
پیشرفت-پروژه-احداث-دامداری-جدید-در-زفکا

پیشرفت-پروژه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 388 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.