مکس بورس آلتون ۶۰ ثانیه‌ای فروش رفت / استقبال گسترده حقیقی‌ها از آلتون - مکس بورس

به گزارش مکس بورس ؛ حامد قناعی مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی آسمان با اشاره به پذیره نویسی فوق سریع  صندوق طلای  «آلتون» گفت: پس از استقبال بی سابقه از یک صندوق طلا در بازار سرمایه ایران با مساعدت سازمان بورس و بورس کالا در یک دوره کوتاه افزایش سقف ۱۰۰ درصدی برای صند‌ق آلتون که تحت مدیریت شرکت آسمان است انجام شد.

حامد قناعی در خصوص جزییات این پذیره نویسی افزود: در نوبت اول ۳۴ درصد واحدها بالغ بر ۲۶۲۰ نفر افراد حقیقی در این پذیره نویسی شرکت کردند که حدود ۳۴۰ میلیارد ریال از اوراق را خریدند و سهم حقوقی ها ۶۵۰ میلیارد ریال بود اما در بخش دوم که در یک رکورد بی سابقه انجام شد حدود ۱۹۴۰ کد حقیقی ۶۸۳ میلیارد ریال از واحد های این صندوق را خریداری کردند و می توان گفت تقریبا بیش از دو برابر نوبت اول افراد حقیقی از اوراق این صندوق استقبال کردند و هم اکنون بیش نیمی از واحدهای صندوق در اختیار سرمایه گذاران حقیقی است و این حاکی از اعتماد مردم به بازار سرمایه است.

به گفته مدیرعامل مدیریت دارایی آسمان این صندوق، صندوقی کالایی است که محصولات سرمایه گذاری را از سمت بورس کالا عرضه و معامله می‌کند و نکته حائز اهمیت در مورد صندوق طلای آسمان «آلتون» امکان سرمایه‌گذاری این صندوق در گواهی سپرده شمش طلا است. گواهی سپرده شمش طلا حباب قیمتی موجود در سکه طلا را ندارد و از این بابت این صندوق به قیمت ارزنده‌تری اقدام به سرمایه‌گذاری در بازار طلا می‌کند که این ویژگی سرمایه‌گذاری در صندوق طلای «آلتون» را بسیار جذاب‌تر کرده و سرمایه‌گذاران اطمینان بیشتری به ارزندگی دارایی این صندوق خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی آسمان عنوان کرد:

همچنین در خصوص زمان بازگشایی صندوق نیز تمام تلاشمان بر این است که در یک بازه بسیار کوتاه از پایان پذیره نویسی، بازگشایی نماد و معاملات ثانویه آن انجام شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 10 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.