مکس بورس آگهی عرضه بلوک شركت پتروشیمی غدیر در نماد شغدیر4 - مکس بورس

تحلیل تکنیکال نماد شغدیر

اطلاعیه عرضه عمده سهام کنترلی شركت پتروشیمی غدیر در نماد “شغدیر۴”

پرشین بورس-شرکت مدیریت صبا تامین(سهامی خاص)به وکالت از طرف شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در نظر دارد تعداد ۸۷۸٫۳۴۸٫۶۱۴ سهم معادل ۶۷٫۵۶ درصد از سهام شرکت پتروشیمی غدیر با نماد شغدیر (سهامی عام) را بطور عمده و نقد و یا نقد واقساط از طریق عرضه در بازار اول فرابورس ایران به فروش برساند تاریخ عرضه روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ تعیین شده است.همچنین قیمت پایه هر سهم ۱۹٫۴۷۸ و قیمت پایه کل برابر با ۱۷٫۱۰۸٫۴۷۴٫۳۰۳٫۴۹۲ ریال تعیین شده است.این در حالی است که قیمت روز تابلو سهم ۵۸۰۰ ریال است.تاپیکو در صورت فروش این سهم میتواند در حدود ۲۰۰ ریال سود به ازای هر سهم محقق نماید.به این بهانه در ادامه مطلب نگاهی بر وضعیت تکنیکالی شغدیر میکنیم.

تحلیل تکنیکال نماد شغدیرتحلیل تکنیکال نماد شغدیر

تحلیل تکنیکال نماد شغدیر

تحلیل تکنیکال نماد شغدیر

با حجم های خوب معاملاتی اخیر و با اصلاح مناسب شغدیر در قیمت فعلی از ریسک به ریوارد مناسبی برخوردار است.بنظر میرسد نماد بنیادی شغدیر در موج سه با هدف ۹۵۰ تومان قرار دارد.حد زیان موقعیت معاملاتی  نیز شکست حمایت ۴۷۵ تومان است.

خبری از شغدیر

شرکت پتروشیمی غدیر در نظر دارد مزایده مالکیت ۲ باب ملک تجاری متعلق به شرکت پتروشیمی غدیر ،  به خریدار واجد شرایط واگذار نماید.هنوز در سامانه کدال در خصوص رویداد مالی این رخداد شفاف سازی صورت نگرفته است. در خصوص نتایج این مزایده هنوز اطلاع رسانی نشده است.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 290 views بار دسته بندی : تحلیل نماد تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.