مکس بورس اعلام آمادگی ترامپ برای توافقی جدید با ایران - مکس بورس

خبرگزاری رویترز گزارش داده است که ترامپ می گوید ایالات متحده آماده است تا “معامله واقعی” را در مورد برنامه هسته ای ایران انجام دهد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه امکان مذاکره در مورد توافق برای خلع سلاح هسته ای ایران را پس از جنگ لفظی دو روزه در توتیر با سران کشورمان مطرح کرده است .

انتصاب جدید در بانک مرکزی

در ایران نیز همتی رئیس کل بانک مرکزی شد. با موافقت رئیس جمهور، عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بیمه مرکزی، مدیرعامل بانک مرکزی شد.ابلاغ حکم رئیس‌جمهور در روزهای آینده صورت میگیرد همتی در اولین اظهار نظر خود گفته است دلار براساس عرضه و تقاضا قیمت پیدا میکند.البته به نظر من قیمت واقعی دلار ۹۴۰۰/۹۵۰۰ تو کوچه ها نیست بلکه قیمت واقعی دلار حدود ۷۵۰۰ و حتی کمتر خواهد بود . کل بازار را با دلار اشباع خواهیم کرد به طوریکه دیگر مردم احساس نیاز به خرید سکه و دلار نداشته باشند.

احتمال مذاکره ایران و آمریکا در سنگاپور با حضور ظریف و پمپئو:

با توجه به حضور همزمان وزیر امور خارجه ایران و وزیر امور خارجه آمریکا در سنگاپور، این امکان وجود دارد که این دو مقام درباره تحریم ها گفت و گو کنند.هفته آینده وزرای خارجه ایران و آمریکا حضوری هم‌زمان در سنگاپور دارند. ظریف در این سنگاپور  حضور می‌یابد تا یک توافق همکاری با جنوب شرق آسیا را امضا کند.دیروز روحانی با نامه‌ای پیوستن ایران به اجلاس آسه‌آن را ابلاغ کرده بود.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.