مکس بورس بترانس از برگزاری مزایده خبر داد - مکس بورس

بترانس از برگزاری مزایده خبر داد

به گزارش پرشین بورس، شرکت ايران ترانسفو (سهامی عام) با نماد بترانس ، این شرکت در نظر دارد مجتمع رفاهی خود شامل ۱۰ دستگاه ویلای مبله احداثی در ۶۸۰۰ متر زمین ساحلی دو کله مشرف به ساحل و بلوار با قابلیت بلند مرتبه سازی واقع در مازندران، محمود آباد، ساحل سرخرود را به طور یکجا و از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش برساند. برای آگاهی از متن خبر لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بترانس از برگزاری مزایده خبر داد

عنوان موضوع افشاء: برگزاري مزايده – گروه ب

موضوع مزایده: فراخوان فروش ویلاهای سرخورد شرکت ایران ترانسفو

تاريخ برگزاري مزايده: ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
تاريخ برآورد شده جهت مشخص شدن نتايج: مشخص نیست

شرايط شرکت در مزايده شماره ۱-۲/۹۹ فروش ویلاهای سرخرود شرکت ایران ترانسفو:

۱٫ متقاضيان مي توانند جهت بازديد از ویلاها از تاريخ ۳۰/ ۰۴/۹۹ لغايت ۱۲/۰۵/۹۹ از ساعت ۹ الي ۱۴ به مدت ۱۴ روز به آدرس استان مازندران، محمودآباد، ۵ کیلومتر مانده به فریدون کنار ، ساحل سرخرود ، بلوار دريا، بوستان غربی، مجتمع رفاهی ايران ترانسفو مراجعه کنند. همچنین برای اخذ مدارک و تحويل پاکت شرکت در مزايده ازساعت ۹ الی ۱۴ به آدرس زنجان، کيلومتر ۴ جاده قديم زنجان _ تهران، شرکت ايران ترانسفو مراجعه نمايند. (اسناد شرکت در مزایده در وب سایت شرکت ایران ترانسفو به آدرس www.iran-transfo.com در دسترس می باشد).

۲٫ شرکت کنندگان بايد کپی کارت ملی به همراه فرم ضميمه که شامل مشخصات داوطلب و قيمت پيشنهادي وي مي باشد تکميل و مهر و امضاء نموده و همراه با رسيد امور مالي مربوط به واريز وجه سپرده به حساب جاري همراه شماره ۱۰۲۰۳۰۴ (شماره شبا ۲۶۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۲۰۳۰۴) بانک رفاه کارگران شعبه ايران ترانسفو کد۱۱۳۵ به نام شرکت ايران ترانسفو، در پاکت در بسته تا ساعت ۱۴ روز یک شنبه مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۸ به امور بازرگاني تحويل نمايند.

بترانس از برگزاری مزایده خبر داد ،شرح فرآيند مزايده:

۳٫ پيشنهادات رسيده روزِ دوشنبه مورخ ۱۳/۰۵/ ۱۳۹۸ مفتوح و نتايج درعرض يک هفته پس ازبازگشايي پاکتها شفاها اعلام و متعاقبا پس از اخذ مصوبات لازم، نامه مربوطه به برنده ابلاغ خواهد شد ضمنا سپرده نفرات غير برنده از تاريخ ۱۵/۰۶/۱۳۹۹ به بعدآزاد خواهد شد.

۴٫ مزايده به صورت غيرحضوري مي باشد .

۵٫ به پيشنهادات ناقص، مشروط ، مبهم و فاقد سپرده، سپرده کمتر از ميزان مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد .

۶٫ بهاي پيشنهادي باید به صورت مشخص و خوانا و دور از هر گونه ابهام و کلي گوئي باشد.

۷ . به پيشنهاداتي که بعد از تاريخ مقرر واصل شوند ترتيب اثر داده نخواهد شد .

۸ . سپرده نفرات اول تا سوم تا زمان عقد قرارداد با برنده ، آزاد نخواهد شد. بديهي است سپرده برنده تا پايان قرارداد مورد مزايده نزد شرکت باقي و سپرده نفرات دوم و سوم پس از عقد قرارداد با نفر اول آزاد خواهد شد .

۹ . در صورتيکه برنده اول از انجام معامله خوداري نمايد ، سپرده وي به نفع شرکت ضبط و در صورت موافقت شرکت مورد مزايده به نفر بعدي واگذار خواهد شد و در صورت استنکاف نفرات دوم و سوم از انجام معامله به همين نحو عمل خواهد شد.

۱۰٫ برنده مزايده حق واگذاري به غير را ندارد سند مالکیت تنها به برنده مزایده تنظیم می گردد و شرکت کننده در مزایده نباید مشکل قانونی جهت انتقال سند به نام خود داشته باشد.

شرح فرآيند مزايده:

۱۱٫ مورد مزايده از جهت کميت و کيفيت به رويت کامل خريدار رسيده و پس از برگزاري مزايده هيچگونه ادعا و اعتراضي پذيرفته نخواهد شد. از آنجايي که پس از اتمام مزايده امکان بازديد مجدد وجود ندارد لازم است شرکت کننده در هنگام مزايده دقت لازم را به عمل آورد.

۱۲٫ بالاترين مبلغ پيشنهادي برنده مزايده شناخته مي شود مشروط بر اينکه قيمت پيشنهادي کمتر از قيمت کارشناسي نباشد.

۱۳٫ پس از مشخص شدن نتیجه مزايده و ابلاغ آن به برنده ، برنده مزايده به مدت یک هفته مهلت دارد تا ۵۰ درصدکل مبلغ و هنگام تنظیم مبایعه نامه ۴۰ درصد کل مبلغ و هنگام تنظیم سند ۱۰ درصد باقیمانده را باید پرداخت نماید.

۱۴٫مدت مقرر جهت واریز و عقد قرارداد مورد مزايده به برنده طي نامه اعلام خواهد شد که در صورت تاخير درخصوص سپرده طبق دستور کميسيون فروش اقدام خواهد شد.

۱۵٫ شرکت در رد يا قبول يک يا کليه پيشنهادات به طور يکجانبه در هر مرحله از مزايده حتي بعد از اعلام برنده، بدون احتياج به ذکر دليل اختيار کامل داشته و براي پيشنهاد دهندگان حقي ايجاد نمي نمايد .

شرح فرآيند مزايده:

۱۶٫ در صورت تاخير، تعلل و يا خودداري از اجراي تعهد از ناحيه برنده مزايده، شرکت حق فسخ و ضبط وجه سپرده را به سود خود خواهد داشت.

۱۷٫ به پيشنهاداتي که مشخصات كامل شركت کننده وامضا در كليه برگه ها درج نشده باشد ترتيب اثر داده نخواهد شد .

۱۸٫ هزینه چاپ آگهي ، هزینه کارشناسی و حق الثبت و حق التحریریه مربوط به تنظیم سند و انتقال رسمی و سایر هزینه های مرتبط بر عهده برنده مزایده می باشد.

۱۹٫ به همراه داشتن ۲ برگ کپي کارت ملي در هنگام ارايه پاکت به اين شرکت الزامي است.

۲۰٫ سند مالکیت زمین های مورد نظر در صورت اتمام مراحل ثبتی پس از تسویه حساب کامل مزایده بنام خریدار انتقال می یابد.

۲۱٫ همه ویلاها به صورت یکجا واگذار خواهد شد.

۲۲٫ چنانچه برندگان در موعد مقرر اقدام به انتقال اسناد به صورت رسمی در دفترخانه اقدام ننماید مزایده گذار اختیار دارد نسبت به فسخ معامله اقدام و مراتب را از طریق پست سفارشی به نشانی برنده در اسناد مزایده ارسال نماید.

۲۳٫ مشخصاتی که بر اسناد درج شده است تنها مبنا برای شناسایی می باشد. در صورت درج اطلاعات مغایر ،هیچ مسئولیتی متوجه برگزار کننده نمی باشد.

۲۴٫ سپرده شرکت در مزایده ۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می باشد.

برگزاری-مزایده

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 372 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها