مکس بورس برگزاری مزایده مهم در نماد وزمین - مکس بورس

برگزاری مزایده مهم در نماد وزمین

به گزارش پرشین بورس، بانک ایران زمین با نماد زمین، از برگزاری مزایده فروش املاک و مستغلات مازاد خود در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ خبر داد. برای آگاهی بیشتر از شرایط این مزایده، لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برگزاری مزایده مهم در نماد وزمین

عنوان موضوع افشاء: برگزاري مزايده – گروه ب

موضوع مزایده: فروش املاک و مستغلات مازاد بانک ایران زمین به شماره ۹۹/۱/م

تاريخ برگزاري مزايده: ۱۳۹۹/۰۴/۲۳

شرح فرآيند مزايده:
آگهی مزایده شماره ۹۹/۱/م -فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین- بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد در قالب قرارداد‌های رایج از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. متقاضیان جهت دریافت «برگ درخواست شرکت در مزایده» از تاریخ درج آگهی در تهران به آدرس: بلوار میرداماد، نبش شمس تبریزی شمالی، ساختمان بانک ایران ‌زمین، طبقه اول، واحد ۹، مدیریت مهندسی و املاک و در سایر استان‌ها به آدرس مندرج در جدول ذیل مراجعه و پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ از طریق پست پیشتاز دو قبضه فقط به آدرس تهران بلوار میرداماد، نبش شمس تبریزی شمالی، ساختمان بانک ایران‌زمین، طبقه اول، واحد ۹، مدیریت مهندسی و املاک کدپستی: ۱۹۱۹۹۱۳۸۵۳ ارسال نمایند. بازگشایی پاکت‌ها در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح در ساختمان بانک ایران زمین (بلوار میرداماد) انجام خواهد شد و حضور شرکت‌کنندگان در جلسه بازگشایی با هماهنگی قبلی بلامانع است. چنانچه تغییری در تاریخ بازگشایی پاکت‌ها صورت گیرد، مراتب متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

توضیحات:

۱- مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵% (پنج درصد) قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی می‌باشد؛ که می‌بایست به حساب شماره ۲-۱۲۲۵۵۹-۱۳-۱۹۸ و شماره شبا IR500690019801300122559002 به‌ نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین واریز گردد.۲- شرکت کنندگان می‏بایست مبلغ۲۰۰/۰۰۰ ریال بابت خرید اسناد به حساب شماره ۲-۱۲۲۵۵۹-۱۳-۱۹۸ به ‌نام مزایده و مناقصه امور‌ مالی بانک ایران زمین واریز، فیش مربوطه را داخل پاکت الف قرارداده و تحویل بانک نمایند. (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.) ، ۳-رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی می‏باشد و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و در پاکت لاک و مهر شده (دربسته) تسلیم گردد. ۴-کلیه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند، و متقاضیان ضمن بررسی کامل و جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش کلیه اقدامات لازم آتی برای اخذ مجوز‌ها و یا تکمیل کلیه امور مرتبط با ملک و رفع تصرف و انجام کلیه استعلام‌های لازم، اقدام به ارائه پیشنهاد خواهند کرد و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت. همچنین بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر می‌باشد. ۵- بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار می‌باشد. ۶-هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده اخذ می‌گردد.

تاريخ برآورد شده جهت مشخص شدن نتايج: مشخص نیست

برگزاری-مزایده-مهم-در-نماد-وزمین (2)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 386 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها