مکس بورس تاریخ عرضه اولیه بگیلان مشخص شد. - مکس بورس

تاریخ عرضه اولیه بگیلان

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت توسعه مسیر برق گیلان با نماد بگیلان در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات این عرضه اولیه با ما همراه باشید.

تاریخ عرضه اولیه بگیلان

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه  شرکت توسعه مسیر برق گیلان با نماد بگیلان  در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.

تاریخ و دوره ثبت سفارش روز سه شنیه  مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ و تاریخ تخصیص سهام در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ میباشد.

تاریخ عرضه اولیه بگیلان

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت توسعه مسیر برق گیلان  با نماد بگیلان و تعداد کل سهام ۴٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (چهار میلیارد و سیصد میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۲۵۸٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۶درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۲٫۰۰۰ تا ۲۴٫۰۰۰ ریال در سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است فقط ۲۴۹٫۴۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم به افراد حقیقی اختصاص خواهد یافت و ۸٫۶۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم نیز به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص داده خواهد شد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه بگیلان ، ۸۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۸۰ سهم به هر کد مبلغ  ۱٫۹۲۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه بگیلان مورد نیاز خواهد بود.

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهد خرید شرکت تامین سرمایه اید و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.مدیر عرضه نیز کارگزاری بانک سپه میباشد.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه بگیلان

 

-با فرض مشارکت ۵٫۳ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۴۷ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۱۲۸٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۶٫۰ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۴۱ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۹۸۴٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه

تعداد ۸٫۶۰۰٫۰۰۰  میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ به قیمت کشف شده در روز عرضه اولیه ، اختصاص خواهد یافت و سازوکار عملیاتی آن متعاقبا اعلام میگردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 347 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها