مکس بورس تحلیل تکنیکال بهپاک - مکس بورس

تحلیل تکنیکال بهپاک

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال صنعتی بهپاک با نماد بهپاک  میپردازیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال بهپاک

بر اساس گزارش حسابرسی شده صنعتی بهپاک در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱,۱۴۱ ریال سود محقق کرده است که نسبت به گزارش ۱۲ ماهه حسابرسی نشده ۲۱٪ رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش سایر درآمدهای غیرعملیاتی- اقلام متفرقه در گزارش حسابرسی شده میباشد.این شرکت براساس عملکرد واقعی ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ مبلغ ۳۶۵,۱۹۸ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

در تحلیل زیر از دو سناریو کمک گرفته شد.در نمودار تعدیل نشده پس از اعمال افزایش سرمایه ۵۶% از محل سود انباشته ,نمودار تعدیل گردیده است.به شرط صحت موج شماری ذیل بهپاک پس از به پایان رساندن موج ۴ اصلاحی خود و در قالب wxy اکنون آماده برای حرکت در موج ۵ اصلی خود میگردد.با این فرض اهداف بهپاک به ترتیب ۶۱۳۴ ,۸۱۷۱ ,۱۱۸۱۴ و یا۱۶۲۲۸ ریال در سقف ساختار کانالیزه است.حمایت مهم نماد نیز در۳۸۶۹ ریال است.مقاومت ها در تصویر زیر با خطوط افقی آبی رنگ و حمایت ها با خطوط سبز رنگ مورد اشاره قرار گرفته اند.

تحلیل تکنیکال بهپاک

 

در نمودار تعدیل شده بهپاک بنظر میرسد سناریوی متفاوت تری وجود دارد.زیرا آنچه که موج سوم میدانیم کوتاه شده است و در تصویر ذیل بعنوان موج C  مورد اشاره قرار گرفته است البته قانون الیوت در اینجا نقض نشده است زیرا بنظر میرسد موج C برابر با موج A  میباشد.(موج سوم همیشه حداقل از یکی از دو موج دیگر (۱ یا ۲) بلندتر می باشد. معمولاً موج سوم بلندتر از هر دو موج می باشد.شما نباید هیچ وقت دنبال موج سومی باشید که از دو موج دیگر کوتاه تر باشد. در بعضی مواقع موج سوم در نقاط برابری پایان می یابد ولی هیچ گاه کوتاه تر نیست. برای این قانون هیچ استثنائی وجود ندارد)

بنابراین با توجه به آنچه که گفته شد بنظر میرسد بهپاک در قالب لگ E  میتواند به اهداف بالاتری بیاندیشد.اگرچه در نمودار ذیل بنظر میرسد بهپاک اهداف بالایی ندارد لیکن با توجه به P/E =7.48  واحدی و در حالی که P/E گروه غذایی برابر با ۱۱٫۷۴ میباشد میتوان به صعود سهم امیدوار بود.

تحلیل تکنیکال بهپاک

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

تحلیل از همکار مجموعه مهندس علوی فاضل

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.