مکس بورس تحلیل تکنیکال توریل - مکس بورس

تحلیل تکنیکال توریل

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال توکاریل با نماد توریل میپردازیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال توریل

بر اساس گزارش حسابرسی نشده توکا ریل در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰  به ازای هر ۶۷۰ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴۴% رشد داشته که بیشتر ناشی ازافزایش۱۶۲% سود عملیاتی و همچنین رشد ۵۵۵% سایر درآمدهای غیرعملیاتی_درآمد سرمایه گذاری شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱،۳۳۹،۴۸۵ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

نمودار تعدیل شده توریل

تحلیل تکنیکال توریل

نمودار تعدیل نشده توریل

به شرط صحت موج شماری ذیل توریل هم اکنون در موج ۴ فرعی از موج ۳ اصلی قرار دارد و کم کم مهیا برای پرتاب در موج ۵ خود از ۳ اصلی میگردد.مطابق با تصویر زیر انتظار نداریم که موج c  اصلاحی بیش  از ۲۴۴۳ ریال اصلاح کند و پس از آن در قالب موج ۵ فرعی از سه اصلی پرتاب نماد به سمت بالا آغاز میگردد.بنابراین نماد در مقطع فعلی و در قالب موج c  ممکن است کمی اصلاح داشته باشد.استراتژی معقول خرید پله ای و پایبندی به حد ضرر است.

حد ضرر تحلیل نیز ۲۲۲۰ ریال میباشد.

در نمودار تعدیل نشده تمایل نماد به پر نمودن گپ معاملاتی خود آشکار است و بنظر میرسد نماد در قالب موج ۳orc  بتواند تا هدف ۳۹۰۱ ریال حرکت نماید و پس از آن انتظار شروع روند اصلاحی در قالب موج ۴ اصلی آغاز میگردد.

توریل با p/e=3.71  واحدی یکی از کم ریسک ترین نمادهای بازار سرمایه در مقطع فعلی است.

تحلیل تکنیکال توریل

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

تحلیل از همکار مجموعه مهندس علوی فاضل

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 291 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.