مکس بورس تحلیل تکنیکال تیپیکو - مکس بورس

تحلیل تکنیکال تیپیکو

در مطلب حال جاضر به تحلیل تکنیکال سرمایه گذاری دارویی تامین با نماد تیپیکو میپردازیم .با ما همراه باشید.با توجه به اصلاح گروه دارویی و اهمیت این گروه با توجه به دورنمای افزایش نرخ محصولات دارویی ، اقدام به بررسی تکنیکالی کلیه نمادهای این گروه میگردد تا نسبت به تعیین موقعیت موجی ، تغییرات بنیادی و نیز نمادهای کم ریسک و پرریسک گروه با دقت بیشتری پرداخته شود.از بخش  گروه های بورسی در نمای اصلی وبسایت و از گروه دارویی میتوانید به کلیه تحلیل های تکنیکالی نمادهای دارویی ، دسترسی داشته باشید.

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۵/۳۱  به ازای هرسهم ۲۲۱ ریال سود محقق کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که به ازای هر سهم ۸ ریال زیان شناسایی کرده بود رشد چشمگیری داشته که این سودآوری بیشتر ناشی از رشد ۲۰۰,۸۱۵٪ سود فروش سرمایه‌گذاری های شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۵/۳۱  مبلغ ۶۴۰,۸۰۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

همگام با سایر نمادهای دارویی در مسیر اصلاح قرار گرفت لیکن اصلاح به مراتب کمتری نسبت به سایر همگروهی ها داشت و از پیک قیمتی خود معادل با ۳۶% افت نمود که در دو روز اخیر معاملاتی و در قالب ریز موج b از موج ۴ اصلی توانست ۱۰ درصد از این افت را جبران نماید.انتظارا در قالب ریز موج c  این نماد در مسیر افت قرار خواهد گرفت تا پس از تکمیل بازوی c  بتواند در قالب موج ۵ در مسیر صعود مجدد قرار گیرد.

اهداف قیمتی در تصویر درج گردیده است.حمایت ها به ترتیب ۱۶۱۱۱ ، ۱۳۷۰۳ ریال است.

 

تحلیل تکنیکال تیپیکو

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.