مکس بورس تحلیل تکنیکال خاور - مکس بورس

تحلیل تکنیکال خاور

در این گزارش پرشین بورس , با هم نگاهی میکنیم بر صورت های مالی و همچنین تکنیکال شرکت ايران خودرو ديزل با نماد خاور از گروه خودرو و ساخت قطعات  از بازار پایه ج  فرابورس.همچنین در این گزارش نگاهی گذار بر صورت های مالی خاور میکنیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال خاور

دو روی یک سکه را در خاور میتوان دید.هر چقدر در تکنیکال دلچسب و گواراست برعکس در صورت های مالی جز زیان انباشته چیزی نمیبینید.نماد که به تازگی به بازار پایه ج منتقل شده است ,بسیار پرریسک است اما دامنه نوسان بالا و طمع رشد ۳۰ درصدی دیروزش موجب میشود افراد ریسک پذیر در این روزهای سرسبز دل به دریا بزنند.بنابراین اگر اهل ریسک ترسناک هستید این شما و این آدرنالین تا سر حد جنون.ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر بدنبال سود خوب هستید با سرمایه بسیار اندک قابل ریسک وارد این نماد شوید.

در صورت های مالی بر اساس گزارش حسابرسی نشده ایران خودرو دیزل در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۴۸۷ ریال زیان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱% افزایش زیان بدلیل کاهش ۴۸درصدی فروش و رشد ۲۵درصدی هزینه های مالیرا نشان میدهد.خاور براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۲,۴۳۱ میلیارد ریال زیان خالص محقق کرده است.

ایران خودرو دیزل دردوره ۱ ماهه منتهی به ۹۷/۰۴/۳۱ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۳۸۱,۹۲۹ میلیون ریال درآمد داشته است.خاور براساس عملکرد ۴ ماهه مبلغ ۸۰۰,۱۷۶ میلیون ریال درآمد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۴درصدافت داشته است.

تحلیل تکنیکال خاور

 تحلیل تکنیکال خاور

 

با گذر از مقاومت مهم ۸۶۳ ریالی کار مهمی پیش برد و با این حجم های خوب معاملاتی نوید رشد میدهد.بعید میدانیم فرصت پولبک ایجاد شود ولی در هرحال ورود به این موقعیت معاملاتی بهتر است بصورت پله ای باشد.اهداف در تصویر نمایش داده شده اند.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 188 views بار دسته بندی : تحلیل نماد تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.