مکس بورس تحلیل تکنیکال خوساز - مکس بورس

تحلیل تکنیکال خوساز

 

در مطلب حال حاضر وبسایت به تحلیل تکنیکال محورسازان‌ ایران‌ خودرو با نماد خوساز بنا به درخواست کاربران گرامی وبسایت میپردازیم.با ما همراه باشید.

بر اساس گزارش حسابرسی نشده محورسازان ايران خودرو در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۷ ریال زیان محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۰ ریال سود محقق کرده بود. کاهش ۴۰٪ فروش و از سویی افزایش ۲۸٪ هزینه‌های فروش، اداری و عمومی از عمده دلایل شناسایی زیان نسبت به مدت مشابه سال قبل میباشد. این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۷,۸۶۲ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

سه سناریو برای خوساز محتمل میباشد که با توجه به اوضاع خوب بازار سرمایه تصمیم گرفتیم ، سناریوی خوشبینانه تر را در اینجا درج نماییم. لازم است توجه فرمایید که خوساز در وضعیت فعلی مناسب ورود نیست و برای کاربرانی این نماد تحلیل میگردد که در قیمت های پایین تر و به امید فروش در سقف در آن سهامدار میباشند.

به شرط صحت موج شماری ذیل نماد میتواند در قالب موج Y تا قیمت ۱۴۳۱۵ ریال و در سقف ساختار کانالیزه پیش برود. خوساز در میانه کف و سقف ساختار کانالیزه نوسان مناسبی داشته است و بنابراین در مقطع  فعلی با همین استراتژی با آن برخورد میکنیم. اگر به سابقه نماد دقت نمایید اصلاح های میانه کانال خوساز چندان عمیق نبوده اند بنابراین انتظار میرود خوساز در کوتاه مدت مجددا در مدار صعود قرار گیرد.نماد در حال حاضر پس از برخورد با ۶۰۸۹ ریالی وارد فاز اصلاحی گردید و روز معاملاتی قبل بر روی ۵۲۱۴ ریال حمایت گردید. حمایت های معتبر بعدی نماد در ۴۸۰۰ و ۴۲۰۰ ریال خواهد بود.

تحلیل تکنیکال خوساز

تحلیل بزودی بروزرسانی میگردد.

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس مقدم نسب

سلب مسئولیت: در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.همواره به رعایت اصول یک ترید ایمن چون خرید پله ای ، وضعیت شاخص کل ، اخبار سیاسی و حد ضرر پایبند باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.