مکس بورس تحلیل تکنیکال دالبر - مکس بورس

تحلیل تکنیکال دالبر

در مطلب حال حاضر وبسایت پرشین بورس به تحلیل تکنیکال البرز دارو با نماد دالبر میپردازیم.با ما همراه باشید.با توجه به اصلاح گروه دارویی و اهمیت این گروه با توجه به دورنمای افزایش نرخ محصولات دارویی ، اقدام به بررسی تکنیکالی کلیه نمادهای این گروه میگردد تا نسبت به تعیین موقعیت موجی ، تغییرات بنیادی و نیز نمادهای کم ریسک و پرریسک گروه با دقت بیشتری پرداخته شود.از بخش  گروه های بورسی در نمای اصلی وبسایت و از گروه دارویی میتوانید به کلیه این تحلیل ها دسترسی داشته باشید.

 

شرکت البرز دارو در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۳۹۸ به ازای هر سهم ۶۱۸ ریال سود محقق کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳٪ افزایش داشته که بیشتر ناشی از رشد ۶۶٪ مقادیر فروش شرکت بوده است.دالبر طی عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۱,۱۴۹,۵۷۵ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

همگام با سایر نمادهای دارویی در مسیر اصلاح قرار گرفت لیکن اصلاح به مراتب بیشتری نسبت به سایر همگروهی ها داشت و از پیک قیمتی خود معادل با ۶۷% افت نمود ظاهرا  نماد در قالب ریز موج a  از موج ۴ اصلی  است و انتظارا میبایست در قالب ریزموج  b  صعودی جزیی نماید و سپس در قالب ریز موج c  این نماد در مسیر افت قرار خواهد گرفت تا پس از تکمیل بازوی c  بتواند در قالب موج ۵ در مسیر صعود مجدد قرار گیرد.

دالبر نیز مانند سایر نمادهای گروه دارویی در آستانه شروع ریز موج اصلاحی b  از موج ۴ اصلی است و پس از اصلاح زمانی انتظار راهی موج c  خود خواهد شد. حمایت معتبر این نماد در ۱۱۲۸۳ ریال و ۹۶۰۸ ریال است.اهداف نیز میتواند در گام اول شامل ۱۵۴۷۸ و ۱۸۹۷۱ است.

تحلیل تکنیکال دالبر

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.