مکس بورس تحلیل تکنیکال دتماد - مکس بورس

تحلیل تکنیکال دتماد

در مطلب حال حاضر وبسایت پرشین بورس به تحلیل تکنیکال تولید مواد اولیه‌ داروپخش‌ با نماد دتماد میپردازیم.با ما همراه باشید.

با توجه به اصلاح گروه دارویی و اهمیت این گروه با توجه به دورنمای افزایش نرخ محصولات دارویی ، اقدام به بررسی تکنیکالی کلیه نمادهای این گروه میگردد تا نسبت به تعیین موقعیت موجی ، تغییرات بنیادی و نیز نمادهای کم ریسک و پرریسک گروه با دقت بیشتری پرداخته شود.از بخش  گروه های بورسی در نمای اصلی وبسایت و از گروه دارویی میتوانید به کلیه این تحلیل ها دسترسی داشته باشید.

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۸ به ازای هر سهم ۸۶۰ ریال سود محقق کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل %۱۱۲  افزایش یافته که عمدتاً ناشی از رشد %۸۶  درآمدهای عملیاتی بوده است. دتماد طی عملکرد ۶ ماهه ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۳۰,۲۲۵ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

دتماد نیز مانند سایر نمادهای گروه دارویی در آستانه شروع ریز موج اصلاحی b  از موج ۴ اصلی است و پس از اصلاح زمانی انتظار راهی موج c  خود خواهد شد.حمایت معتبر این نماد در ۱۸۳۲۷ ریال و ۱۵۸۳۸ ریال است.اهداف نیز میتواند در گام اول شامل ۲۶۷۸۴ ، ۳۹۴۲۹ و ۲۸۷۸۴ است.

تحلیل تکنیکال دتماد

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 217 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.