مکس بورس تحلیل تکنیکال سخوز - مکس بورس

تحلیل تکنیکال سخوز

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال سیمان خوزستان با نماد خوزستان میپردازیم.با ما همراه باشید.

سیمان خوزستان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۲۸۹ ریال سود محقق کرده است شرکت در سال مالی جاری  سرمایه ی خود را ۱۱۵٪ افزایش داده  و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در سود هر سهم ۴۴٪ کاهش داشته ولی سود خالص ۲۰٪ رشد داشته که عمدتا بدلیل افزایش ۵۳٪ فروش میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۰۴,۴۴۸ میلیون ریال سود محقق کرده است.

به شرط صحت موج شماری ذیل ، نماد هم اکنون در موج ۳ از ۵ اصلی خود قرار دارد و بنابراین انتظار میرود در قالب این موج از سد مقاومت ۷۹۰۰ ریالی بگذرد.باید توجه داشت که بخش اعظم  موج ۳ در فخوز تمام شده است و ممکن است بزودی یا در همین روزها وارد موج اصلاحی ۴ شود و بنابراین از ریسک به ریوارد تکنیکالی مطلوبی برخوردار نیست لیکن به لحاظ بنیادی این نماد بزودی راهی اهداف باور نکردنی  ۱۳۰۰۰ ریال و حتی بالاتر در  ۲۰۰۰۰ ریال خواهد شد. در کمترین برآورد به روش P/E  این نماد ۵۰ درصد رشد خواهد کرد.یک استراتژی محتاطانه تر ورود به این موقعیت پس از شکست مقاومت ۸۰۰۰ ریالی و در منفی خفیف پولبک به آن است. درصد تغییرات مبلغ فروشآذر ماه نسبت به میانگین ماهانه سال تقویمی ۹۷ معادل با ۱۳۳ درصد بوده است و اینها نشان دهنده گزارش خوب در ۹ ماهه است .

 

تحلیل تکنیکال سخوز

 

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به هر موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل فقط یک روی سکه است.

وبسایت پرشین بورس در راستای سند چشم انداز خود مندرج در نمای سایت، هیچگونه فعالیت مجرمانه ای در خصوص فروش سیگنال ، تشکیل گروه VIP ، سبد گردانی و نیز دریافت وجوه با تضمین رشد سهام ندارد.کلیه فعالیت های وبسایت بر راستای دانش تحلیلی و بدون تحریض بر خرید سهام خاص صورت میگرد.در هر حال فعالیت های وبسایت پرشین بورس تابع قوانین حاکم بر کشور و نیز قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار خواهد بود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.