مکس بورس تحلیل تکنیکال شفارس - مکس بورس

تحلیل تکنیکال شفارس

به گزارش پرشین بورس و پس از معرفی شفارس در قیمت ۱۶۵۰ ریال که با رشد خوب همراه شد,اکنون تحلیل بروزرسانی میشود.صنایع شیمیایی فارس با نماد شفارس که این روزها مورد استقبال سرمایه گذاران مواجه شده است امروز با صف خرید دیگری همراه شد و در قیمت ۲۹۰ تومان با صف خرید سنگین همراه گردید. نماد ,نشان داد که تمایل به پر نمودن گپ اختلاف قیمتی خود دارد با شکست این مقاومت مهم سهم آماده رشد خوب دیگری میگردد.

تحلیل تکنیکال شفارس

شفارس و برخورد به مقاومت سقف تاریخی سه سال اخیر

 

شفارس نمودار تعدیل نشده و سقف کانال ۲۰۰۰ تومانی در نمای زیر

شفارس-هفتگی -سقف کانال محدوده ۱۴۰۰ تومان که میتواند هدف بلند مدت سهم باشد.ترجیح میدهیم به چنین اهداف بلندی در مقطع فعلی فکر نکنیم و فقط همسو با پول هوشمند و با توجه به عدم وجود مقاومت جدی تا ۴۲۰ تومان با سهم همراه باشیم.محدوده ایمن ورود در قیمت ۳۰۰ تومان و پولبک به مقاومت مهم شکسته شده کم ریسک بنظر میرسد و حد ضرر نیز همین نقطه است.

-سقف کانال محدوده ۱۴۰۰ تومان که میتواند هدف بلند مدت سهم باشد

در صورت های مالی شفارس در سه ماهه ,زیان ساخته است اما با رشد نرخ ارز در مقابل ریال روند سودآوری شرکت شروع شده است .سود محقق شده در پنج ماهه با رشدی خوب ۱۶ ریال به ازای هر سهم ساخته است و شرکت از زیان خارج شده و بنظر باید منتظر تعدیل مثبت شفارس باشیم.بنابراین رشد سودآوری شفارس بنظر تازه شروع شده است و میتوان به آینده نماد امیدوار بود.

بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنايع شيميايي فارس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱  به ازای هرسهم ۵ ریال زیان محقق کرده است در حالی که شرکت در مدت مشابه سال قبل و به ازای هر سهم ۱۵ ریال سود محقق کرده بود.شفارس بر اساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۳,۱۵۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

صنايع شيميايي فارس دردوره ۱ ماهه منتهی به ۹۷/۰۵/۳۱ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۹۷,۰۵۹ میلیون ریال درآمد داشته است .شفارس براساس عملکرد ۵ ماهه مبلغ ۴۱۹,۳۹۲ میلیون ریال درآمد داشته است.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : تحلیل نماد تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.