مکس بورس تحلیل تکنیکال صنایع پتروشیمی تخت جمشید - مکس بورس

بررسی تکنیکالی شجم

در این مطلب پرشین بورس به بررسی تکنیکالی صنایع پتروشیمی تخت جمشید با نماد شجم میپردازیم .با ما همراه باشید.

بررسی تکنیکالی شجم

در مطالب سابق به تحلیل تکنیکال شجم پرداختیم و اکنون پس از رشد و اصلاح لازم تحلیل مجددا بروزرسانی میشود.

 

شجم که در نماد بازار پايه ب فرابورس مورد معامله قرار میگیرد نماد پرریسکی محسوب میشود ولیکن در محدوده ۲۹۰۰ ریال الی ۳۱۰۰ ریال این نماد شاهد سوددهی خوبی به فعالان بازار سرمایه بوده است و از آنجا که در موقعیت تکنیکالی مناسبی قرار گرفته است بنابراین ریسک به ریوارد آن نسبتا ارزشمند محسوب میشود.

پس از یک اصلاح آرام و از پیک قیمتی ۴۴۹۲ ریال به محدوده ۳۱۳۰ ریال رسیده است و میتواند در قالب موج پنجم خود و حداقل تا اوج قبلی در ۴۴۹۲ ریال رشد کند.اگر شرایط بنیادی و بازیگر سهم و بازار نیز یاری کنید میتواند حداقل تا ۱٫۶۸ فیبو در قیمت ۶۵۴۵ ریال رشد کند.

حد ضرر را ۲۷۱۹ ریال تعیین میکنیم.حتما به حد ضرر در این نماد پایبند باشید.نمادهای اینچنینی میتوانند روزانه ۱۰ درصد مثبت یا منفی کنند و بنابراین لبه دو سر تیزی هستند که یا رشد خوب یا افت سنگین به همراه خواهند داشت.

بررسی تکنیکالی شجم

بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنايع پتروشیمی تخت جمشید در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱۵ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹٪ کاهش داشته که بیشتر ناشی از کاهش ۹۹% سایر درآمدهای عملیاتی شرکت بوده است. این شرکت براساس عملکرد واقعی ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ مبلغ ۴۱۴,۰۹۴ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

سلب مسئولیت در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.حتما به حد ضرر در هر معامله ای پایبند باشید.موفق و سربلند باشید.

تحلیل از همکار مجموعه مهندس حسین کسایی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 328 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.