مکس بورس تحلیل تکنیکال کاذر - مکس بورس

تحلیل تکنیکال کاذر

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال فرآورده های نسوز آذر با نماد کاذر میپردازیم.یادآوری میگردد که تحلیل بنیادی کاذر سابق بر این بصورت مشروح در وبسایت بارگزاری گردید و بر تحولات بنیادی آن تاکید گردید.اکنون و در ادامه تحلیل تکنیکال این نماد بروزرسانی میگردد.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال کاذر

کاذر
بر اساس گزارش حسابرسی نشده فرآورده های نسوز آذر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ضمن افزایش سرمایه ۵۰% در این دوره به ازای هرسهم ۳۱۸ ریال سود محقق کرده است و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در سود هرسهم ۱۳۴۵٪ رشد داشته است.این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۴۳,۰۵۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲,۰۶۳٪ رشد داشته که بیشتر ناشی از افزایش ۷۴٪ درآمد های عملیاتی شرکت بوده است.

در مجمع کاذر چه گذشت

– افزایش فاحش نرخ محصولات منیزتیتی در داخل کشور باعث سردرگرمی مصرف کننده های نسوز شد. واحد فروش کاذر این فرصت را غنیمت شمرده و توانست با رایزنی، مذاکرات و نشست های فیمابین با مشتریان، ایشان را تشویق و ترغیب به استفاده از محصولات نسوز دولومیتی نماید که همین امر سبب افزوده شدن ۱۵ مشتری بالقوه از جمله فولاد مبارکه شود.

-شرکت کلیه محصولات سال ۹۸ را در قالب قردادهای مشخص که نرخ فروش با شرایط بازار قابل تغییر است به فروش رسانده است. شرکت در سال جاری تمرکز بیشتر بر روی تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر دارد و مقدار تولید با ظرفیت کامل در حدود ۵۷ هزار تن برآورد می گردد.

-با توجه به کسب دانش فنی تولید آجرهای دولومیتی، شرکت در سال ۹۷ اقدام به ثبت فرآیند تولید نموده است و در مهرماه ۹۷ موفق به ثبت اختراع نزد سازمان شده و در حال حاضر شرکت به صورت انحصاری تولید محصول دولومیتی را انجام می دهد و هیچ شرکتی توانایی ورود به حوزه تولید محصولات دولومیتی را ندارد.

-نسوز آذر در نظر دارد تا شهریور ماه سال جاری در خصوص بقا یا انحلال شرکتهای فرعی خودتصمیم گیری نماید .

-برای به نتیجه رساندن پرونده های مالیات بر ارزش افزوده تا سال ۱۳۹۶ کاذر اقدام به اخذ ذخایر مناسب در حساب ها نمود و شرکت در سال ۹۸ از این بابت مشکلی نخواهد داشت و تمدید قرداد اجاره واحد تولیدی این شرکت برای سال ۹۸ انجام شده است.

با این مقدمه به بررسی چارت کاذر میپردازیم.از ابتدا یادآوری میشود که بنا به سیاست وبسایت در خصوص بررسی نمادها با حداکثر حساسیت و احتیاط تحلیل جاری نیز با حداکثر بدبینی مورد بررسی قرار میگرد اگر چه کلیه عوامل بنیادی دال بر خوشبینی است لیکن یافتن نقاط بهینه ورود استراتژی حاکم بر کلیه تحلیل هاست.

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد باید انتظار اصلاحی در قالب موج ۲ فرعی از موج ۱ اصلی را داشت که بنظر میرسد با افت ۲۰ درصدی نماد در چند روز اخیر محقق شده است هر چند که انتظار میرفت این اصلاح تا حداقل ۲۹۸۲ ریال ادامه داشته باشد لیکن نماد نشان داد که قدرت روند صعودی به مراتب از قدرت اصلاح بیشتر است.مطابق با تصاویر ذیل در نمودارهای تعدیل شده و نشده انتظار میرود نماد در قاللب موج ۵ از  ۳ اصلی حداقل تا ۸۸۹۳ ریال صعود نماید.در نمودار تعدیل نشده نیز گپ معاملاتی براحتی تا ۹۲۶۱ ریال پر خواهد شد.انتظار میرود در بازه میان مدت نماد تا سطح ۲۳۵۰۰ ریال در سقف ساختار کانالیزه نیز پیش رود.

تحلیل تکنیکال کاذر

نمودار تعدیل شده کاذر

تحلیل تکنیکال کاذر

اخطار:در صورت وجود برنامه افزایش سرمایه تحلیل جاری نامعتبر میباشد.

تحلیل از همکار مجموعه مهندس علوی فاضل

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 215 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.