مکس بورس تحلیل تکنیکال کگاز - مکس بورس

تحلیل تکنیکال کگاز

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال شیشه و گاز با نماد کگاز میپردازیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال کگاز

کگاز
بر اساس گزارش حسابرسی شده شیشه و گاز در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۴۳۸ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۶٪ افزایش داشته که بیشتر ناشی از رشد ۱۰۶٪ درآمدهای عملیاتی شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۰۹،۴۱۸ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

کگاز
شیشه و گاز دردوره ۱ ماهه منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۱۰۲,۰۴۲ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به میانگین ۱۱ ماه گذشته ۱۶% افزایش داشته است.این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱,۰۳۳,۷۶۲ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۱% رشد داشته است.

 

در تحلیل تکنیکال حاضر با دو سناریو مواجه بودیم که تصمیم گرفتیم سناریوی محتمل تر را در دسترس کاربران گرامی قرار دهیم.در انتشار مطلب شک و تردید کامل وجود داشت لیکن به درخواست کاربران این تحلیل ارایه میگردد.ما امیدوار هستیم که در تحلیل تکنیکال حال حاضر ,اشتباه کرده باشیم.

پس از یک رشد ۵۰ درصدی و پس از اعمال افزایش سرمایه کگاز به تابو معاملاتی بازگشت.اگر موج شماری پایین محمول بر صحت باشد ,بنظر میرسد که کگاز با ضعف روند روبروست و اگرچه میتواند تا ۸۸۹۹ ریال در سقف کانالیزه نیز پیش رود ولی فعلا نشان های اصلاح و کاهش حجم ها نشان از میل اصلاحی بیشتر دارد تا رشد.در مقطع فعلی بنظر میرسد کگاز بیشتر باید اصلاح کند تا بتواند انرژی لازم را برای حرکت بعدی آغاز کند.

با توجه به سیاست همیشگی وبسایت مبنی بر احتیاط حداکثری و ریسک پذیری حداقلی و علیرغم p/e  مناسب معتقدیم کگاز در تکنیکال اهداف بالایی ندارد (بر اساس نظر سه نفر از تحلیل گران وبسایت تصمیم بر عدم اتخاذ تصمیم در خصوص آن گردید)اولین حمایت مهم در ۴۸۱۸ ریال است.هدف اول نیز ۵۸۶۵ ریال میباشد.

تحلیل تکنیکال کگاز

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس علوی فاضل

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.