مکس بورس تعهد پذیره نویسی اوراق توسط تنوین - مکس بورس

تعهد پذیره نویسی اوراق توسط تنوین

 به گزارش پرشین بورس، شرکت تامين سرمايه نوين (سهامی عام) با نماد تنوین، از بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق شهرداری همدان به ارزش ۵۰ میلیارد تومان با سررسید چهار ساله خبر داد. برای آشنایی بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تعهد پذیره نویسی اوراق توسط تنوین

عنوان موضوع افشاء: ساير اطلاعات بااهميت – بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق شهرداری همدان- گروه ب

تاريخ رويداد: ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

 مقياس اثرات مالي رويداد

نسبت به كل دارايي ها در سال مالي قبل: ۰٫۵ درصد

نسبت به كل درآمد فروش در سال مالي قبل: ۱٫۱۷ درصد
 
شرح رویداد: بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی ۵۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری همدان با سررسید چهار ساله

شرح نامه پیوست:

با سلام و احترام، بازگشت به نامه شماره ۹۹۲۹/۱۱۲۸۴۹/ص به تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ درخصوص درخواست اخذ مجوز عاملیت و ضمانت انتشار اوراق مشارکت شهرداری همدان به منظور اجرای طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان به مبلغ ۵۰۰ ميليارد ریال، به استحضار میرساند براساس تصميمات متخذه در این بانک با توجه به بند “د” تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، مصوبات کميته موضوع جزء (۱) بند «ک» تبصره یادشده و همچنين نامه شماره ۱۲۱۹۱۷ مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ وزیر محترم کشور، این بانک موافقت خود را با درخواست مطروحه با رعایت موارد به شرح ذیل اعلام مینماید:

الف: عرضه اولیه این اوراق در شعب منتخب آن بانک به صورت الکترونیکی و با نام و
از طریق سامانه مجاز سیما صورت میپذیرد.
ب: بانک عامل موظف است به منظور حصول اطمینان از توانایی ناشر در بازپرداخت اصل وجه اوراق مشارکت و پرداخت سودهای علی الحساب، نسبت به اخذ وثایق کافی قبل از انتشار اقدام نماید.
ج: دریافت مجوز انتشار اوراق مشارکت، قبولی عاملیت و انعقاد قرارداد حسابرسی
به منزله پذیرش کلیه آثار و تعهدات ناشی از قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت و آیین نامه اجرایی آن (تصویب نامه شماره ۱۳۲۸۶۵/ت ۵۶۴۸۴ هی مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷) از سوی ناشر، بانک عامل و امین طرح خواهد بود.
د: بانک عامل موظف است نسبت به اخذ تعهدنامه مبنی بر پذیرش و رعایت مفاد قانون و آییننامه اجرایی و دستورالعمل آن (موضوع بند ۵ ماده ۲۴ تصویبنامه شماره ۱۳۲۸۶۵/ت ۵۶۴۸۴ هی مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ هیئت محترم وزیران) از ناشر و ارائه آن به بانک مرکزی اقدام نماید.

تعهد-پذیره-نویسی-اوراق-توسط-تنوین تعهد-پذیره-نویسی-اوراق-توسط-تنوین تعهد-پذیره-نویسی-اوراق-توسط-تنوین تعهد-پذیره-نویسی-اوراق-توسط-تنوینتعهد-پذیره-نویسی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 324 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها