مکس بورس درج عرضه اولیه هجرت در فهرست نرخ های فرابورس - مکس بورس

عرضه اولیه هجرت

با درج نماد شرکت پخش هجرت این شرکت در یک قدمی عرضه اولیه فرابورس ایران قرار گرفت.

عرضه اولیه هجرت

در اطلاعیه منتشره سازمان آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت پخش هجرت  (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ بعنوان یکصد و نود و هفتمین نماد معاملاتی(یکصدو پانردهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد هجرت درج گردید.نماد هجرت گروه مواد و محصولات دارویی  و زیر گروه تولید سایر محصولات دارویی و با کد ۴۳۹۹ثبت شده است.

عرضه اولیه هجرت

معرفی مختصر شرکت پخش هجرت

شرکت پخش هجرت در سال ۱۳۳۳ با نام دکتر عبدالله رضاعی و برادران به ثبت رسید و کار خود را در سال ۱۳۴۴ با نام “تهران فارما” با واردات، توزیع و فروش کالای دارویی، آزمایشگاهی و بهداشتی آغاز کرد. نام شرکت در ۱۸ فروردین ۱۳۶۸ به “پخش هجرت” تغییر یافت. در سال ۱۳۷۵ از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد و در آذر ماه ۱۳۹۰ در سازمان بورس اوراق بهادار به ثبت رسید. هم‌اکنون شرکت پخش هجرت بر اساس آخرین رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی رتبه ۱۲۳را در بین شرکت برتر کشور دارا می‌باشد.

امکانات:

شرکت پخش هجرت با در اختیار داشتن ۸۴۰ نفر نیروی انسانی متخصص و با تجربه و بیش از ۴۸ هزار متر مربع انبار، شامل انبار مرکزی به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین انبار دارویی خاور میانه و ۱۹ مرکز توزیع و بهره‌گیری از ۱۶۶ دستگاه خودرو سنگین و نیمه‌سنگین به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به داروخانه‌ها و مراکز درمانی در سراسر کشور می باشد.

تأمین‌کنندگان:

شرکت پخش هجرت مفتخر است به داشتن روابط تجاری با ۴۱ تولیدکننده داخلی دارو و ۵۹ واردکننده دارو و همچنین ۱۰ تأمین‌کننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و بهداشتی که همگی از تأمین‌کنندگان اصلی کالاهای درمانی کشور هستند.

سبد کالا:

سبد کالای شرکت پخش هجرت شامل بیش از ۲۰۰۰ قلم دارو و تجهیزات پزشکی می باشد. ترکیب این سبد بر اساس مطالبات بازار و به منظور پاسخگویی به تقاضای مشتریان حیطه سلامت، تعیین گردیده است.

مشتریان:

تعداد مشتریان بخش خصوصی شرکت در سراسر کشور بیش از ۱۰۰۰۰ داروخانه می باشد که با افزودن مراکز درمانی دولتی و علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی، این رقم به بیش از ۱۱۰۰۰ مشتری می‌رسد.

سهامداران عمده نماد هجرت

عرضه اولیه هجرت

جایگاه  رقابتی هجرت در میان سایر رقبا

عرضه اولیه هجرت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 471 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.