مکس بورس دریافت مجوز تامین سنگ آهن توسط ذوب - مکس بورس

دریافت مجوز تامین سنگ آهن توسط ذوب

به گزارش پرشین بورس، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان (سهامی عام) با نماد ذوب، از دریافت مجوز تامین حداکثر یک میلیون تن سنگ آهن دانه بندی از معدن سنگان و حداکثر ۷۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از معدن چاه گز بدون الزام به برگزاری مزایده تا پایان سال ۱۳۹۹ برای شرکت ذوب آهن اصفهان خبر داد. برای آگاهی کامل از متن خبر، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دریافت مجوز تامین سنگ آهن توسط ذوب

عنوان موضوع افشاء: ساير اطلاعات بااهميت – دریافت مجوز تامین سنگ آهن- گروه ب

تاريخ رويداد: ۱۳۹۹/۰۵/۲۲

 مقياس اثرات مالي رويداد

نسبت به كل دارايي ها در سال مالي قبل: مشخص نیست

نسبت به كل درآمد فروش در سال مالي قبل: مشخص نیست

شرح رویداد:  با توجه به نشست هیات محترم وزیران در تاریخ ۰۸‏/۰۵‏/۹۹ به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، اجازه تامین حداکثر یک میلیون تن سنگ آهن دانه بندی از معدن سنگان و حداکثر ۷۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از معدن چاه گز بدون الزام به برگزاری مزایده تا پایان سال ۱۳۹۹ برای شرکت ذوب آهن اصفهان با شرایط موجود در زیر داده شده است.

۱- قیمت فروش سنگ آهن معادن مزبور معادل نزیکترین قیمت کشف شده از سایر قراردادهای فروش معادن مربوط به عنوان درصدی از شمش فولاد خوزستان منظور می شود.

۲- تمدید این تصویب نامه در صورت تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجام تعهدات قراردادی از سوی شرکت ذوب آهن اصفهان به صورت سالانه و حداکثر تا ده سال برای معدن چاه گز و پنج سال برای معدن سنگان با رعایت قوانین و مقررات مربوط امکان پذیر است.

۳- سازمان توسعه و نوسازی معاددن و صنایع معدنی ایران در صورت وجود پتانسیل های فنی می تواند از سال ۱۴۰۰ تناژ قرارداد تامین را در معادن سنگ آهن سنگان و چاه گز تا ۲۵ درصد افزایش دهد.

۴- در صورت وجود پتانسیل های فنی، قرارداد معدن در سنگ آهن سنگان از سال ۱۴۰۰ تا یک و نیم میلیون تن در سال قابل افزایش خواهد بود.

دریافت-مجوز-تامین-سنگ-آهن-توسط-ذوب

دریافت-مجوز

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 336 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها