مکس بورس رشد ادامه دار بورس تهران در گیر و دار درگیری ها درباره افزایش نرخ خودرو/شاخص کل ۲۱ هزار واحد رشد کرد - مکس بورس

به گزارش مکس بورس ، بورس تهران امروز از آغاز معاملات با تقاضای بالایی در همه صنایع به خصوص سهام کوچک تر رو به رو بوده است و سرمایه گذاران به سهام جا مانده از سقف سال ۹۹ اقبال بیشتری دارند. 

شاخص کل بورس اوراق بهادار بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از آغاز معاملات با رشد ۱.۰۲ درصدی به سطح ۲ میلیون و ۱۵۹ هزار واحدی رسیده است و این امر در حالی است که حواشی صنعت خودرو در روز های گذشته بعضی را نسبت به ادامه دار بودن روند صعودی بازار مردد کرده بود.

بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص کل را نماد ومعادن، میدکو و بیشترین تاثیر منفی را نماد فارس روی شاخص کل داشته است.

درخشش سهام کوچک تر در بورس تهران ادامه دارد و شاخص کل هم وزن امروز نیز رشد بیش از ۲ درصدی را تا اینجای معاملات به ثبت رسانده است و به سطح ۶۶۶ هزار واحدی رسیده است.

ارزش معاملات خرد بازار سهام تا اینجای معاملات ۳۹۰۰ میلیارد تومان بوده است که عددی قابل توجه می باشد و ادامه دار بودن این ارزش معاملات رونق بیشتر بازار سهام را رقم می زند.

در بین صنایع نیز بیشترین ارزش معاملات متعلق به گروه خودرو و قطعه سازی و فلزات اساسی می باشد.

حقیقی ها امروز از ابتدا در سمت خرید بازار سهام بسیار فعال بودند و تا اینجای معاملات ۲۷۰ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کرده اند.

همچنین سرانه خرید اشخاص حقیقی امروز فاصله معناداری نسبت به سرانه فروش آن ها دارد و تا اینجای بازار سرانه خرید ۳۴ میلیون تومانی و سرانه فروش ۲۳.۱ میلیون تومانی در بازار سهام از حقیقی ها به ثبت رسیده است

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 8 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها