مکس بورس زمانبندی پرداخت سود اعتلا - مکس بورس

زمانبندی پرداخت سود اعتلا

به گزارش پرشین بورس،شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز (سهامی عام) یا اعتلا، برنامه زمان بندی پرداخت سود ۱۲ ماهه منتهی به سال مالی ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ را منتشر نمود. برای آگاهی بیشتر لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

موضوع:

زمانبندی پرداخت سود سهام اعتلا عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز (سهامی عام).

بدینوسیله به اطلاع کلیه سهامداران محترمی که در تاریخ تشکیل مجمع عمومی عادی سالانه ( ۹۹/۰۱/۳۱ ) سهامدار شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز (سهامی عام) بوده اند، می رساند؛ سود سهام عملکرد دوره نه ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰  سهامداران حقیقی به شرح زیر اصلاح و پرداخت خواهد شد.

اصلاح زمانبندی پرداخت سود بدلیل شروع پذیره نویسی افزایش سرمایه از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۵  الی ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ میباشد که به خاطر تداخل زمان پذیره نویسی و پرداخت سود این اصلاح زمان بندی صورت پذیرفت.

تعداد سهام زمان دریافت سود
۱ تا ۳۰/۰۰۰ سهم از تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
۳۰/۰۰۱ سهم به بالا از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶

 

لازم به ذکر است، با توجه به گستردگی سهامداران در سراسر کشور پرداخت سود از طریق بانک پارسیان انجام خواهد شد. لذا ضروریست در تاریخ مقرر کلیه سهامداران حقیقی با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به شعب بانک پارسیان در سراسر کشور مراجعه نموده و نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام فرمایند، در صورتیکه در موعد مقرر سهامداران محترم موفق به مراجعه به بانک نشدند با تکمیل و ارسال فرم مشخصات سهامداری و ارائه کد شبای خود نسبت به واریز سود سهام ایشان اقدام خواهد شد.

سود سهامداران حقوقی و صندوق ها از تاریخ ۱۳۹۶/ ۰۹ / ۱۶ با توجه به اطلاعات سهامداری که در اختیار شرکت قرار داده اند، به حساب ایشان واریز خواهد شد. ضمنا کلیه سهامدارانی که تا کنون نسبت به تکمیل و ارسال فرم مشخصات سهامداری خود اقدام ننموده اند فرم پیوست را تکمیل و به یکی از طرق زیر به واحد امور سهام این شرکت ارسال نمایند.

زمانبندی پرداخت سود اعتلا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 451 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.