مکس بورس زمانبندی پرداخت سود ونیکی - مکس بورس

زمانبندی پرداخت سود ونیکی

به گزارش پرشین بورس،شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام) یا ونیکی، برنامه زمان بندی پرداخت سود ۱۲ ماهه منتهی به سال مالی ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ را منتشر نمود. برای آگاهی بیشتر لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

موضوع:

زمانبندی پرداخت سود سهام ونیکی عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام).

پیرو آگهی های منتشر شده در سیستم کدال سازمان بورس و اوراق بهادار، به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام) می رساند سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ دارندگان سهام در تاریخ مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ در حال پرداخت می باشد.

– سود سهام سهامداران حقیقی همانند سالهای گذشته به صورت هم زمان در کلیه شعب بانک تجارت با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی در تداوم واریز سود سهام به حساب اعلامی در حال پرداخت می باشد. ضمنا سهامدارانی که کد شماره حساب خود را در یکی از بانکهای صادرات، تجارت، ملی و ملت به شرکت اعلام نموده اند، سود سهام به حساب آنها واریز گردیده است.

-وکلای قانونی سهامداران برای دریافت سود سهام باید با در دست داشتن اصل وکالت نامه و یک نسخه کپی آن و همچنین کارت ملی و تصویر آن واعلام کد بورسی به یکی از شعب بانک تجارت و در صورت بروز مشکل به بانک تجارت شعبه سپهبد قرنی کد۲۰۱ به نشانی: تهران – خیابان سپهبد قرنی-شماره ۱۱۵ مراجعه نمایند.

از کلیه سهامدارانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب اقدام ننموده اند تقاضا می شود نسبت به افتتاح حساب و همچنین تکمیل مشخصات سهامداری خود خصوصا کدملی، آدرس پستی و در صورت تمایل پست الکترونیک و شماره تلفن همراه خود به منظور اطلاع رسانی، از طریق شماره تلفن ۶-۸۸۹۰۳۲۹۳ فکس ۸۸۹۲۶۵۲۵ و یا پست الکترونیک به آدرس saham @ nici . irاقدام نمایید.

– سود سهام سهامداران حقوقی در نیمه دوم آذر ماه ۱۳۹۹ با درخواست کتبی که به امور سهام شرکت ارسال می نمایند پرداخت خواهد شد.

 

زمانبندی پرداخت سود ونیکی

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,400 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.