مکس بورس زمان بندی پرداخت سود در غنوش - مکس بورس

زمان بندی پرداخت سود در غنوش

به گزارش پرشین بورس، شرکت نوش مازندران (سهامی عام) با نماد غنوش، از زمانبندی پرداخت سود ۱۲ ماهه منتهی به سال مالی ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ خبر داد. برای آگاهی کامل از متن خبر، لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید. 

موضوع: زمان بندی پرداخت سود در غنوش

سهامداران محترم

با سلام

پیرو تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه و تصویب سود نقدی ۳۶ ریال به ازای هر سهم؛ جدول زمان بندی پرداخت سود سهاهم سال مالی ۱۳۹۸ به شرح زیر اعلام می گردد.

شرح تاریخ پرداخت
کلیه سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵

با توجه به شرایط اخیر کشور و جهت حفظ سلامتی و جلوگیری از مراجعه سهامداران محترم به شعب بانکها نحوه پرداخت سود سهام به شرح زیر است:

  • سود سهام سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند، از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به شماره حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز می گردد.
  • سود سهام سهامداران حقوقی، با ارسال نامه درخواست پرداخت سود از طریق نمابر یا پست الکترونیکی مندرج در زیر و اعلام شماره کامل حساب بانکی (نام بانک، شعبه، شماره حساب، شماره شبا) به حساب بانکی معرفی شده آنها واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه سهامداران حقیقی که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام ننموده اند جهت دریافت سود سهام باید تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت نام اقدام  نمایند.

پرداخت-سود-در-غنوش

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 749 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها