مکس بورس زمان عرضه اولیه آبادا مشخص شد. - مکس بورس

عرضه اولیه سهام شرکت تولید نیروی برق آبادان (نماد آبادا) در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ در بورس تهران انجام می شود. در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱  تعداد ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت “تولید نیروی برق آبادان” به عنوان پانصد و چهل و دومین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “تامین برق ،گاز،بخار و آب گرم” گروه و طبقه ” تولید ،جمع آوری و توزیع برق” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” آبادا ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.در ادامه مطلب با سایر جزییات عرضه اولیه آبادا با ما همراه باشید

زمان عرضه اولیه آبادا

تعداد ۲۵۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوقهای سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۵۰ میلیون سهم نیز صرفأ به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن متعاقبأ اعلام خواهد شد.

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد آبادا و تعداد کل سهام ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰(دو میلیارد و پانصد هزار سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۱۲ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۱۴٫۷۰۰ تا ۱۵٫۵۰۰ ریال در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است فقط ۲۵۰ میلیون سهم به افراد حقیقی اختصاص خواهد یافت و ۵۰ میلیون سهم نیز به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص داده خواهد شد.

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهد خرید شرکت تامین سرمایه نوین و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.مدیر عرضه نیز کارگزاری تدبیرگران فردا میباشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه آبادا ، ۲۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۲۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۳٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه آبادا مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه آبادا

 

-با فرض مشارکت ۳٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۷۱ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۱۰۰٫۵۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۴٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵۵ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۸۵۲٫۵۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

تحلیل بنیادی آبادا بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 414 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.