مکس بورس زمان عرضه اولیه ثبهساز مشخص گردید. - مکس بورس

زمان عرضه اولیه ثبهساز

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه  شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد ثبهساز در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات عرضه اولیه ثبهساز با ما همراه باشید.

زمان عرضه اولیه ثبهساز

در آگهی منتشره سازمان بورس آمده است به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ تعداد ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون و۱۵۷ هزارو ۴۰۰ سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت “بهساز کاشانه تهران” به عنوان پانصد و چهل و چهارمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات” گروه و طبقه ” فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و یا اجاره ای” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” ثبهساز ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح پیوست می باشد:

 

زمان عرضه اولیه ثبهساز

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت “بهساز کاشانه تهران” با نماد ثبهساز و تعداد کل سهام ۲۰٫۱۳۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (بیست میلیارد و یکصد و سی و یک میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون و۱۵۷ هزارو ۴۰۰ (۲۰ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۰۹۰ تا ۲۲۰۰ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است تعداد ۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۲۳۳ هزارو ۷۹۰ سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۶۰۳ میلیون و۹۲۳ هزارو ۶۱۰ سهم نیز صرفأ به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی  شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۲۲/۰۵/۱۳۹۹ اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن متعاقبأ اعالم خواهد شد

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهد خرید شرکت تامین سرمایه نوین و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.مدیر عرضه نیز شرکت گروه توسعه ساختمان تدبیر میباشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه ثبهساز ، ۱۰۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۰۰۰  سهم به هر کد مبلغ  ۲٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه ثبهساز مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه ثبهساز

 

-با فرض مشارکت ۵٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۶۲۲  سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۳۶۸٫۴۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۶٫۰  میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵۷۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۲۵۴٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

تحلیل بنیادی ثبهساز بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 393 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.