مکس بورس زمان عرضه اولیه زملارد تعیین گردید. - مکس بورس

زمان عرضه اولیه زملارد

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با نماد  زملارد در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات عرضه اولیه زملارد با ما همراه باشید.

زمان عرضه اولیه زملارد

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با نماد زملارد در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.

تاریخ و دوره ثبت سفارش روز سه شنیه  مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و تاریخ تخصیص سهام در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ میباشد.همچنین تاریخ شروع معاملات ثانویه نماد از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ میباشد.

زمان عرضه اولیه زملارد

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر  با نماد زملارد و تعداد کل سهام ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سیصد میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۱۵درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۰٫۰۰۰ تا ۲۱٫۰۰۰ ریال در سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است فقط ۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم به افراد حقیقی اختصاص خواهد یافت و ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم نیز به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص داده خواهد شد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه زملارد ، ۲۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۴۰ سهم به هر کد مبلغ  ۴۲۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه شاروم مورد نیاز خواهد بود.

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

شرکت کارگزاري صبا تأمين (سهامی خاص) به ميزان ۲۵ درصد و شرکت سرمایه گذاري صبا تأمين (سهام ی عام) به ميزان ۲۵ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اوليه.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه زملارد

 

-با فرض مشارکت ۵٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۷ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۴۷٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه

عرضه سهام به صندوق های سرمایه گذاری مطابق اطلاعیه ای که متعاقبا منتشر خواهد شد در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت میپذیرد.

تحلیل بنیادی زملارد  بزودی منتشر میشود.

برای آشنایی با شرکت اینجا کلیک نمایید.

این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 366 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.