مکس بورس زمان عرضه اولیه غکورش مشخص شد. - مکس بورس

زمان عرضه اولیه غکورش

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت صنعت غذایی کورش با نماد غکورش در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات عرضه اولیه غکورش با ما همراه باشید.

در اطلاعیه منتشره سازمان بورس آمده است به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ تعداد ۳۶۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت “صنعت غذایی کورش” به عنوان پانصد و چهل و ششمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر”، گروه “تولید روغن های حیوانی و نباتی” و طبقه” تولید روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی”در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” غکورش ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح پیوست می باشد:

 

همچنین تعداد ۳۰۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۶۰ میلیون سهم نیز صرفأ به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن متعاقبأ اعلام خواهد شد.

 

زمان عرضه اولیه غکورش

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت “شرکت صنعت غذایی کورش” با نماد غکورش و تعداد کل سهام ۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سه میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به میزان ۳۶۰ میلیون سهم  (۱۲درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۷۵۵۰ تا ۲۹۰۰۰ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است تعداد ۳۰۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۶۰ میلیون سهم نیز صرفأ به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن متعاقبأ اعلام خواهد شد.

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهد خرید شرکت گروه سرمایه گذاری کورش و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری فارابی میباشد.متعهد عرضه نیز شرکت گسترش صنایع بسته بندی کوروش میباشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه ، ۱۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۲٫۹۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه غکورش مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه غکورش

 

-با فرض مشارکت ۵٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵۴ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۵۶۶٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۶٫۰  میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۴۵۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

تحلیل بنیادی غکورش بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 373 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.