مکس بورس زمان عرضه اولیه گدنا مشخص شد. - مکس بورس

زمان عرضه اولیه گدنا

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه  شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک با نماد گدنا در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات عرضه اولیه گدنا با ما همراه باشید.

 

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک با نماد گدنا در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.

تاریخ و دوره ثبت سفارش روز سه شنیه  مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و تاریخ تخصیص سهام در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ میباشد.همچنین تاریخ شروع معاملات ثانویه نماد از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ میباشد.

 

زمان عرضه اولیه گدنا

 

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک  با نماد گدنا و تعداد کل سهام ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سیصد میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم معادل ۲۰ درصد از کل سهام شرکت با قیمت هر سهم ۵۸۰۰ تا ۶۰۰۰ ریال در سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است فقط ۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم به افراد حقیقی اختصاص خواهد یافت و ۹٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم نیز به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص داده خواهد شد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه گدنا ، ۲۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۲۰ سهم به هر کد مبلغ  ۱۲۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه گدنا مورد نیاز خواهد بود.

 

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهدین خرید: شرکت تامین سرمایه بانک مسکن (سهامی خاص ) به میزان ۲۵ درصد و شرکت تامین سرمایه تمدن (سهامی خاص) به میزان ۲۵ از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار (سهامی خاص) است.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه گدنا

 

-با فرض مشارکت ۵٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۹ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۵۴۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه

عرضه سهام به صندوق های سرمایه گذاری مطابق اطلاعیه ای که متعاقبا منتشر خواهد شد در روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت میپذیرد.

تحلیل بنیادی گدنا بزودی منتشر میشود.

برای آشنایی با شرکت اینجا کلیک نمایید.

این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 372 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.