مکس بورس زمان پرداخت سود در مجمع شنفت - مکس بورس

زمان پرداخت سود در مجمع شنفت

به گزارش پرشن بورس، شرکت نفت پارس با نماد شنفت، از زمان بندی پرداخت سود ۱۲ ماهه منتهی به سال مالی ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ به سهامدارن خود خبر داد. برای اطلاع بیشتر لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

زمان پرداخت سود در مجمع شنفت

موضوع: جدول زمان بندی پرداخت سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸

با سلام و احترام،

در اجرای ماده ۱۲ از دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان و ماده ۵ دستورالعمل انضباطی ناشران پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار، بدینوسیله برنامه زمان بندی پیشنهادی هیات مدیره در خصوص پرداخت سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی عادی صاحبان سهام، مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ به شرح جدول ذیل اعلام می گردد:

زمان-پرداخت-سود-در-مجمع-شنفت

زمان-پرداخت-سود-در-مجمع-شنفت

  • به منظور تامین آسایش و رفاه سهامداران محترم و بنا به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، این شرکت امکان دریافت سود سهام را به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به نرم افزار تاپ فراهم نموده است. سهامداران محترم حقیقی می توانند جهت بهره برداری از این امکان، این نرم افزار ر از سایت اینترنتی به آدرس top.ir دانلود نموده و در بخش خدمات مالی و بازار سرمایه، گزینه سود سهام را انتخاب و اطلاعات لازم را تکمیل نمایند. واریز وجه سه روز کاری پس از تایید اطلاعات انجام خواهد شد.
  • در صورتی که به هر دلیل برخی سهامداران محترم موفق به دریافت سود سهام خود از طریق این نرم افزار نشدند، شرکت نفت پارس با صدور اطلاعیه جدید در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران نحوه پرداخت سود سهام به ایشان را اعلام خواهد نمود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 316 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.