مکس بورس شاخص خودرو 1398/04/07 - مکس بورس

شاخص خودرو ۱۳۹۸/۰۴/۰۷

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال شاخص خودرو و ساخت قطعات میپردازیم.با ما همراه باشید.

شاخص خودرو ۱۳۹۸/۰۴/۰۷

در تحلیل حال حاضر با توجه به شفافیت نمودار ، به ساختار کانالیزه اکتفا گردید. همچنان که مشخص میباشد شاخص خودرویی در گام های انتهایی موج ۳ خود به سر میبرد و انتظار شروع قریب الوقوع  موج ۴ میانه از ۵ اصلی میرود. در ساختار شاخص هایی که تاکتون مورد بررسی قرار گرفت ، روند صعودی بازار سرمایه ایران در دوران پیری است و میبایست بر استراتژی معملاتی خود با سخت گیری بیشتری پایبند بود.دقت داشته باشید تحلیل های اخیر  نباید با اخطار خروج از بازار سرمایه اشتباه گرفته شوند لیکن میبایست از ورود به گروه هایی که بیش از حد رشد نموده یا در سقف تاریخی خود قرار دارند اجتناب ورزید.

مقاومت مهم شاخص خودرویی در ۳۶۴۶۳ و مقاومت مهم سقف ساختار کانالیزه در ۴۶۷۷۰ واحد است.

حمایت مهم شاخص خودرویی در ۲۹۹۱۹ و سپس در ۲۵۹۳۶ واحد قرار دارد.

شاخص خودرو 1398/04/07

تحلیل از همکار مجموعه مهندس آرین ثنا

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 237 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.