مکس بورس شایعات و شنیده های 1397/04/28 - مکس بورس

پتروشیمی فارابی (شفارا): مدیرعامل  هلدینگ تاپیکو و معاون نظارت بر امور شرکتها ظهر چهارشنبه با حضور در پتروشیمی فارابی ضمن بازدید از زمین طرح توسعه جهت نظارت بر  روند پیشرفت فیزیکی پروژه مجتمع , با کارکنان شرکت نشست مشترکی برگزار کرد.

خبری از تاپیکو

سرمایه گذاری مسکن پردیس (ثپردیس): نشست سه جانبه مدیریت شعب بانک مسکن کرمان، مدیریت سرمایه گذاری گروه سرمایه گذاری و مدیریت منطقه گرمان برگزار گردید .در این جلسه مواردی همچون تفاهم در خصوص تعریف پروژه مشترک با موضوع احیای بافت فرسوده کرمان، مذاکره درخصوص همکاری سه جانبه جهت ورود شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب به پروژه های پیمانکاری شاخص در استان کرمان با حمایت ویژه بانک مسکن و تفاهم در خصوص همکاری و تعاملات بیشتر بانک مسکن و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در استان کرمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

كارخانجات‌مخابراتی ايران‌ (لکما):شنیده هایی از لکما مبنی بر تهاتر بدهي بانك تجارت و افزايش سرمايه بالای ۵۰ درصد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به گوش می رسد

خبراقتصادی:مهم‌ترین موضوع مورد بحث در آخرین جلسه شورای پول و اعتبار، بررسی چالش‌ها و تشریح راهکارهای اصلاح نظام بانکی بوده است. در این جلسه بحث ساماندهی بانک‌های نظامی نیز مطرح شد و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید. گزارش های مختلف  رسانه‌ها حاکی از آن است که پیش از این سه سناریوی «ادغام دو بانک»، «ادغام تمام بانک‌ها و تشکیل یک بانک جدید» و «ادغام در یک بانک نظامی قدیمی» مطرح شده بود که نتایج نشست اخیر حاکی از آن است که احتمال انتخاب سناریوی دوم، بیشتر از دو سناریوی دیگر است.

سلب مسئولیت: شایعات هرگز نمیتوانند مبنای تصمیم گیری باشند هوشمندانه انتخاب کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 446 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.