مکس بورس طرح نوسازی ناوگان تجاری فرسوده سایپا دیزل در هاله ای از ابهام - مکس بورس

طرح نوسازی ناوگان تجاری فرسوده

به گزارش پرشین بورس , ساپیا دیزل با نماد خکاوه در سامانه کدال خبر از عدم امکان عملیاتی نمودن طرح نوسازی ناوگان تجاری فرسوده داده است.در این اطلاعیه آمده است با توجه به سوء برداشت در بازار سرمايه و سهامداران شرکت بابت نامه شفاف سازی ارسالي به سازمان بورس و ارواق بهادار نامه اصلاحی فوق و اطلاعات تکميلی به شرح پيوست ارسال ميگردد.

طرح نوسازی ناوگان تجاری فرسوده

احتراماً پيرو نامه شماره ۲۳۲۹۱ مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ درخصوص افشاء اطلاعات با اهميت به اطلاع ميرساند ، عملياتی و محقق شدن طرح كليد به كليد رياست محترم جمهور در صورتی قابليت اجرايی دارد كه كليه موارد مرتبط با اين طرح ( تامين اعتبار از محل صندوق توسعه ملی، ايجاد گشايش اعتبار توسط بانكهای عامل و …) مهيا و آماده باشد ضمن اينكه با توجه به عوامل متعدد دخيل در اين طرح تعيين آثار ريالی كه برنامه ای دو يا چند ساله ميباشد در حال حاضر امكان پذير نميباشد. از سوی ديگر به اطلاع كليه سهامداران و فعالان بازار ميرساند كه تا تاريخ تهيه اين گزارش زيان شش ماهه شركت بالغ بر ۱٫۰۷۵ ميليارد ريال ميباشد.

یادآورمیشود خکاوه در شفاف سازی سابق خود اعلام نموده بود که احتراماً با عنايت به ضرورت و اهميت طرح نوسازی ناوگان تجاری فرسوده رياست جمهوری در سال ۱۳۹۶ به استحضار ميرساند تمامي اقدامات از قبيل تامين منابع ارزی از محل صندوق توسعه ملی ، تصويب شورای اقتصاد و تضامين بازپرداخت آن و تمامی مراحل قانونی اين طرح انجام گرديده است . در همين راستا بر اساس اعلام خبر مديريت عامل شركت در سايت سايپا نيوز ، پس از اخذ و تائيد پروفرمای ۸٫۰۰۰ دستگاه محصول KX (جايگزين محصول ولوو ) و ثبت سفارش آن در وزارت صنعت ، معدن و تجارت در حال نهائی شدن افتتاح اعتبار اسنادی و فعال شدن LC در بانك پارسيان مي باشد. لذا با توجه به اهميت موضوع و اثرات مالی بر سود و زيان شركت ، پيش بينی ميگردد در صورت تحقق طرح فوق درآمد سود پايه هر سهم طی دو سال مالی مبلغ ۱٫۹۹۶ ريال تغيير يابد. كه ۵۰ درصد مبلغ فوق برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ميباشد.

طرح نوسازی ناوگان تجاری فرسوده

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 331 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.