مکس بورس عرضه اولیه تاصیکو در روز دوشنبه مورخ 1398/02/09 - مکس بورس

تاصیکو 

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ تعداد دو میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام  شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به عنوان پانصدوسی و دومین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “استخراج کانه های فلزی” و گروه و طبقه ” استخراج سایر کانه های فلزی ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “تاصیکو ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

تاصیکو 

تاصیکو

 شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با نماد تاصیکو و تعداد کل سهام  ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم  و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه تاصیکو

به مقدار دو میلیارد سهم (۱۰درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۰۵۰ تا ۲۲۰۰ ریال در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ عرضه اولیه خواهد شد.

مدیر عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین و متعهد عرضه شرکت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خواهد بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد.همچنین متعهد خرید شرکت تامین سرمایه امین خواهد بود.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۷۰۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۷۰۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۱۵٫۴۰۰٫۰۰۰ هزار ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

مبلغ مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه تاصیکو

با فرض مشارکت ۳۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۶۶۶۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۴٫۶۶۵٫۲۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵۵۵۵ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۲٫۲۲۱٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

معرفی مختصر تاصیکو

شرکت مدیریت سرمایه گذاری کاشی و سرامیک تامین(سهامی خاص) با سرمایه اولیه یک میلیارد ریال در راستای اداره بهینه و تخصصی واحدهای اقتصادی متعلق به مجموعه تامین احتماعی که فعالیت های مشابه و مرتبط دارند, به صورت سهامی خاص تاسیس  و در سال ۱۳۷۸ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.این شرکت در سال ۱۳۷۸ بصورت سهامی خاص تاسیس و در سال ۱۳۸۳ به سهامی عام بدل و نام شرکت به شرکت سرمایه گذاری صدر تامین تبدیل یافت.

شرکت سرمایه گذاری صدر تامین یک هلدینگ تخصصی در حوزه صنایع کاشی و سرامیک و صنایع معدنی و فلزی است..شرکت در سال ۱۳۹۲ بعنوان نهاد مالی(هلدینگ)نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید.با توجه به راهبرد شرکت برای تبدیل شدن به یکی از قطب های اصلی صنایع معدنی و فلزی کشور, یکی از استراتژی های مهم شرکت در سنوات آتی خروج از حوزه صنایع کاشی و سرامیک(شامل سه شرکت کاشی البرز, کاشی سعدی و لعابیران) و حضور وسیع تر در صنایع فلزی و معدنی است.

شرکت های وابسته تاصیکو

تاصیکو

سهامداران عمده تاصیکو

تاصیکو

ظرفیت و تولید واقعی تاصیکو

تاصیکو

صورت وضعیت پرتفوی بورسی و فرابورسی تاصیکو

تاصیکو

تحلیل بنیادی تاصیکو بزودی از طریق وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.