مکس بورس عرضه اولیه تملت در روز چهارشنبه مورخ 1398/12/14 - مکس بورس

عرضه اولیه تملت

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه نماد  شرکت تامین سرمایه بانک ملت با نماد تملت در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات این عرضه با ما همراه باشید.

به گزارش پرشین بورس در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ تعداد ۹۱۰ میلیون سهم معادل ۱۳ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان پانصد و سی و ششمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش ” فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی “، گروه ” فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی ” و طبقه” فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “تملت” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح پیوست می باشد:

عرضه اولیه تملت

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت تامین سرمایه بانک ملت با نماد تملت و تعداد کل سهام ۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (۷ میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۹۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰  میلیون سهم (۱۳ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۳۲۰۰ تا ۳۴۰۰ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴  عرضه اولیه خواهد شد.

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : شرکت سرمایه گذاری توسعه معین ملت(سهامی عام) به میزان ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه سهام خواهد بود.مدیر عرضه نیز شرکت گارگزاری بانک ملت(سهامی خاص) خواهد بود.

 

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه تملت ، ۵۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۵۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۱٫۷۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه تملت

 

-با فرض مشارکت ۱٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۶۲۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲٫۱۰۸٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.بنابراین در این عرضه به همه سهامداران مقدار ۵۰۰ سهم تعلق خواهد گرفت.

تحلیل بنیادی تملت بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 341 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.