مکس بورس عرضه اولیه تنوین در روز چهارشنبه مورخ 1397/12/22 - مکس بورس

تنوین

آگهی عرضه اولیه نماد تنوین در تاریخ چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ تعداد ۷۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه نوین با نماد تنوین به عنوان پانصدوبیست و پنجمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی” گروه”فعالیتهای جنبی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی و ” طبقه ” فعالیتهای جنبی واسطه گری های مالی طبقه بندی نشده درجای دیگر ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “تنوین” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. بدین ترتیب نماد عرضه اولیه تنوین در چهارشنبه این هفته پا به میدان بازار سرمایه خواهد گذاشت.

تنوین

تنوینحداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی برابر ۳۰۰۰ سهم و کف قیمتی ۲۱۰۰ ریال و سقف قیمتی عرضه در ۲۲۰۰ ریال خواهد بود همچنین مدیر عرضه کارگزاری تامین سرمایه نوین و متعهد عرضه بانک اقتصاد نوین است.متعهد خرید صندوق سرمایه گذاری مشترک یکم ایرانیان,صندوق سرمایه گذاری مشترک آتیه نوین خواهند بود.سقف تعهد خرید نیز ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه خواهد بود.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۳۰۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۳۰۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۶٫۶۰۰٫۰۰۰۰ هزار ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۳۳۳ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۵٫۱۳۲٫۶۰۰ هزار ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۵۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۰۰۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۴٫۴۰۰٫۰۰۰ هزار ریال نیاز خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 298 views بار دسته بندی : گروه های بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.