مکس بورس عرضه اولیه جدید ولپارس درج نماد گردید. - مکس بورس

به گزارش پرشین بورس شرکت «لیزینگ پارسیان» با نماد «ولپارس» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با عرضه اولیه ولپارس بیشتر آشنا شویم.
برای مشاهده تاریخ این عرضه اینجا کلیک نمایید.

عرضه اولیه جدید ولپارس

بنابر اطلاعیه منتشره ،  با توجه به مصوبه­­ ی مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران، شرکت لیزینگ پارسیان در بازار دوم بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است. با توجه به نتیجۀ اقدامات صورت گرفته و ارائۀ تعهدات لازم در خصوص موارد ذکر شده در مصوبه­ ی مذکور، نام شرکت از تاریخ سوم تیر ماه  سال ۱۳۹۹ به عنوان پانصد و چهلمین شرکت پذیرفته شده در بورس، بخش” واسطه­ گری­ های مالی به جز تأمین وجوه بیمه و بازنشستگی “، گروه ” سایر واسطه­ گری ­های مالی ” و طبقه ” اجاره ­داری مالی ” با کد “۶۵۹۱” و نماد «ولپارس – Walepars» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

معرفی مختصر شرکت لیزینگ پارسیان

شرکت لیزینگ پارسیان (تأسیس ۱۳۷۹) تحت نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت نموده و یکی از برترین‌های صنعت لیزینگ کشور است. این شرکت از مؤسسین کانون و انجمن شرکت‌های لیزینگ ایران به شمار می‌رود.

فعالیت شرکت لیزینگ پارسیان شامل خودروی سواری و کار، لوازم‌خانگی و رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، ماشین‌آلات صنعتی، معدنی و راه‌سازی، شناورهای دریایی و تجهیزات بندری، املاک خدماتی، اداری، تجاری و … را در برمی‌گیرد. در حال حاضر این شرکت سبدی متنوع از فعالیت‌ها در صنعت لیزینگ را داراست. از طرفی در راستای استراتژی‌های توسعه بازار، در حال زمینه‌سازی برای ورود به حوزه لیزینگ ناوگان حمل‌ونقل هوایی است.شرکت لیزینگ پارسیان از نظر حجم فعالیت در بین برترین‌های صنعت لیزینگ بوده و بخش عمده‌ای از بازار لیزینگ کشور را به خود اختصاص داده است.

سهامداران عمده ولپارس

عرضه اولیه جدید ولپارس

خلاصه اطلاعات مالی شرکت لیزینگ پارسیان

عرضه اولیه جدید ولپارس

پیش بینی سود و زیان برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

عرضه اولیه جدید ولپارس

بابت کیفیت پایین عکس های منتشره پوزش میطلبیم .به محض انتشار صورت های مالی جدید شرکت اقدام به بروزرسانی مطلب خواهد گردید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.