مکس بورس عرضه اولیه جدید وپویا در مسیر ورود به بازار سرمایه ایران - مکس بورس

عرضه اولیه جدید وپویا

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت سرمایه گذاری پویا ( سهامی عام ) با نماد وپویا  در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه وپویا در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.در ادامه مطلب با معرفی کامل این عرضه اولیه جدید بازار سرمایه ایران با ما همراه باشید.

برای مشاهده تاریخ این عرضه اینجا کلیک نمایید

به گزارش پرشین بورس در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت سرمایه گذاری پویا (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ بعنوان دویست و پانزدهمین نماد معاملاتی(یشصتمین شرکت در بازار اول ) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد وپویا درج گردید. سرمایه گذاری پویا در گروه سرمایه گذاری ها و زیر گروه سایر واسطه های مالی با کد ۵۶۹۹ ثبت شده است.

عرضه اولیه جدید وپویا

 

معرفی مختصر شرکت

 

تاریخچه

شرکت سرمایه‌گذاری پویا در تاریخ ۱۳۸۲/۱۲/۰۴ به صورت شرکت سهامى خاص تأسیس شده و طى شماره ۲۱۷۵۱۰ مورخ ۱۳۸۲/۱۲/۰۴ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتى تهران به ثبت رسید و متعاقبا از تاریخ ۱۳۸۲/۱۲/۰۴، شروع به فعالیت نموده است. شرکت در تاریخ ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ و با شماره ۱۱۳۸۹ به عنوان نهاد مالی – شرکت سرمایه‌گذاری – نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است. همچنین به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده و مجوز شماره ۱۲۲/۱۱۶۸۲ مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ نزد اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسید. در حال حاضر، شرکت سرمایه‌گذاری پویا جزء واحدهاى تجارى فرعى شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر (سهامی خاص) است و واحد تجارى نهایى گروه، شرکت گروه توسعه اقتصادی تدبیر می‌باشد. نشانی مرکز اصلى شرکت خیابان گاندی جنوبی، کوچه یکم، پلاک ۵، طبقه چهارم و محل فعالیت اصلی آن در شهر تهران واقع است.

 

فعالیت اصلی

موضوع فعالیت شرکت طبق مفاد ماده ۳ اساسنامه:

 

الف)موضوع فعالیت اصلی

۱-  سرمایه‌گذاری در سهام، سهم‌الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت‌ها، موسسات یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود، کنترل شرکت، مؤسسه یا صندوق سرمایه‌گذاری سرمایه‌پذیر را در اختیار نگرفته یا درآن نفوذ قابل ملاحظه نیابد.

۲- سرمایه‌گذاری در‌ سایر اوراق بهادار که به طور معمول دارای حق رأی نیست و توانایی انتخاب مدیر یا کنترل ناشر را به مالک اوراق‌بهادار نمی‌دهد.

 

ب) موضوع فعالیت های فرعی

۱- سرمایه‌گذاری در مسکوکات، فلزات گران‌بها، گواهی سپرده‌ی بانکی و سپرده‌های سرمایه‌گذاری نزد بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری مجاز؛
۲- سرمایه‌گذاری در سهام، سهم‌الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت‌ها، موسسات یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود، کنترل شرکت، مؤسسه یا صندوق سرمایه‌گذاری سرمایه‌پذیر را در اختیار نگرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه بیابد؛

۳- سرمایه‌گذاری در سایر دارایی‌ها از جمله دارایی‌های فیزیکی، پروژه‌های تولیدی و پروژه‌های ساختمانی با هدف کسب انتفاع؛

۴- ارائه خدمات مرتبط با بازار اوراق بهادار از جمله:
— پذیرش سمت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری؛
– تامین مالی بازارگردانی اوراق بهادار؛
– مشارکت در تعهد پذیره‌نویسی اوراق بهادار؛
– تضمین نقدشوندگی، اصل یا حداقل سود اوراق بهادار؛

۵- شرکت می‌تواند در راستای اجرای فعالیت‌های مذکور در این ماده، در حدود مقررات و اساسنامه اقدام به اخذ تسهیلات مالی یا تحصیل دارایی نماید یا اسناد اعتباری بانکی افتتاح کند و به واردات یا صادرات کالا بپردازد و امور گمرکی مربوطه را انجام دهد. این اقدامات فقط در صورتی مجاز است که در راستای اجرای فعالیت‌های شرکت ضرورت داشته باشند و انجام آنها در مقررات منع نشده باشند.

 

عملکرد مالی شرکت 

عرضه اولیه جدید وپویا

 

سهامدارن عمده وپویا

 

عرضه اولیه جدید وپویا

 

برنامه های افزایش سرمایه شرکت

عرضه اولیه جدید وپویا

 

دارایی های صندوق های سرمایه گذاری مشترک

عرضه اولیه جدید وپویا

 

روند خرید و فروش و سودآوری در شرکت های گروه

 

عرضه اولیه جدید وپویا

عرضه اولیه جدید وپویا

 

ترکیب سرمایه گذاری های شرکت به ترتیب گروه های بورسی

عرضه اولیه جدید وپویا

 

ترکیب سرمایه گذاری ها به تفکیک صنایع 

 

عرضه اولیه جدید وپویا

 

پرتفوی سرمایه گذاری کوتاه مدت شرکت 

 

عرضه اولیه جدید وپویاعرضه اولیه جدید وپویاعرضه اولیه جدید وپویا

عرضه اولیه جدید وپویا

 

ترکیب سرمایه گذاری های بلند مدت شرکت

 

عرضه اولیه جدید وپویا

 

مقایسه شاخص عملکردی پرتفوی با بازار

عرضه اولیه جدید وپویا

 

این مطلب بروزرسانی میشود.

تحلیل بنیادی وپویا بزودی از وبسایت پرشین بورس منتشر میگردد.

برای مشاهده تاریخ این عرضه اینجا کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 471 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.