مکس بورس عرضه اولیه جدید کویر درج نماد گردید. - مکس بورس

عرضه اولیه جدید کویر

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر ( سهامی عام )  در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران با نماد کویر درج گردید تا عرضه اولیه کویر  در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.

در اطلاعیه منتشره آمده است با توجه به موافقت هیئت‌پذیرش بورس اوراق بهادار در جلسه مورخ ۰۲ /۰۶/ ۱۳۹۸ با پذیرش سهام شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین شده در مصوبه‌‌ی مزبور از سوی آن شرکت، از این تاریخ ۲۳ /۰۶ / ۱۳۹۸  شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر به عنوان پانصد و سی و ­یک­امین شرکت پذیرفته شده در بخش « ساخت فلزات اساسی »، گروه و طبقه « ساخت آهن و فولاداساسی »با کد «۲۷۱۰» و نماد « کویر » در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

معرفی مختصر شرکت

 

موضوع فعالیت :

تولید انواع شمش فولادی، میله گرد ساده و آجدار و انواع تیرآهن

-انجام کلیه امور بازرگانی مجاز، اخذ یا اعطای نمایندگی، مشارکت با شرکتها و موسسات و اشخاص حقیقی داخلی وخارج از کشور، صادرات و واردات کالاهای مجاز و مواد اولیه کارخانجات، نصب و مونتاژ و راه اندازی ماشین آلات وکارخانجات صنعتی و تولیدی و هرگونه عمل و اقدامی که با موضوع شرکت مرتبط باشد.

-به طور کلی شرکت می هواند ب کلیه معاملات و عملیات مالی، تجاری ، صنعتی طراحی و سرمایه گذاری در سایر  شرکتها که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در ارتباط با موضوع و اهداف آن باشد، مبادرت نماید.

-ارائه خدمات آزمایشگاهی بعنوان آزمایشگاه همکار ب کلیه اشخاص حقیقی و حقیقی در ارتباط با انواع محصولات فولادی

-ایجاد، احداث ، توسعه و مدیریت شهرک  صنعتی غیر دولتی و کلیه فعالیت های مرتبط با آن پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح .

 

سهامدار عمده و موسسین

 

عرضه اولیه جدید کویر

 

موضوع فعالیت شرکت تولید میلگرد شاخه و کلاف صنعتی و ساختمانی بوده و در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ در ادره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی استان اصفهان ثبت شده است.سهامدار عمده شرکت آقایان احمد خوروش ، حمید رضا خوروش و جواد خوروش میباشد.

 

عملکرد مالی شرکت

شرکت در سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ موفق شده است به ازای هر سهم ۱۶۱۰ ریال سود محقق نماید.

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت فولاد سپید فراب کویر در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱  به ازای هرسهم ۶۹۲ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۰% رشد را نشان میدهد که عمدتا بدلیل رشد ۹۵% جمع درآمدهای عملیاتی شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۱٫۶۵۹٫۸۴۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

شرکت در سال مالی ۱۳۹۷ موفق شده است ۱۶۱۰ ریال سود به ازای هر سهم محقق نماید.

 

عرضه اولیه جدید کویر

 

محصولات تولیدی شرکت 

 

عرضه اولیه جدید کویر

 

وضعیت تولید، صادرات، واردات و مصرف ظاهری میلگرد سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸(هزار تن)

عرضه اولیه جدید کویر

 

 

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید کویر و تاریخ عرضه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی کویر از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای مشاهده تاریخ عرضه اولیه کویر اینجا کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.